Gå til innhold

Tønsberg Cars & Coffee BMW meet! vell overstått :)

Glenglen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hogstad-Trading.no informerer litt igjen!

Har med meg ca 50 klistremerker ned i forskjellige varianter og disse går til 30kr pr stk, uansett hvilket!

Skulle det bli veldig stor etterspørsel og jeg skulle gå tom på lager på treffet, så kan dere betale der og da, så skriver jeg opp hva dere skal ha, adresse osv, så sender jeg det i posten gratis senere :)

Alle vil også få en liten prisliste og informasjon om bilpleie og solfilm-delen jeg driver med :)

Vi sees på søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gå fint å komme inn til Biltema, men som sagt krever at man har øya oppe, er humpete vei men ingen kanter :)

Hvis vi får bare halvparten av de som har signet seg opp på facebook så blir det jo 50stk!

Vet det kommer endel grombiler og en veldig spesiell bil som ikke det ruller for mange av i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hogstad-Trading.no informerer litt igjen!

Har med meg ca 50 klistremerker ned i forskjellige varianter og disse går til 30kr pr stk, uansett hvilket!

Skulle det bli veldig stor etterspørsel og jeg skulle gå tom på lager på treffet, så kan dere betale der og da, så skriver jeg opp hva dere skal ha, adresse osv, så sender jeg det i posten gratis senere :)

Alle vil også få en liten prisliste og informasjon om bilpleie og solfilm-delen jeg driver med :)

Vi sees på søndag!

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...