joachim sørlie Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 du er jo håpløs når det gjelder og stå opp haha! men jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer egentlig, gleder meg til og se hvor mange som faktisk kommer og ikke minst hva som kommer rullende inn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Og hva som klarer å komme seg inn? Bimmern er prøvekjørt i mange timer nå, og den går så fint så! så sign me up! Joachim - Tzunami - E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Og hva som klarer å komme seg inn? Jaha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 i følge joachim så kreves det koordinasjon hvis du skal få inn en lav bil der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 jeg står alltid opp i tide... og "i tide" er når JEG står opp.... alle dere andre står opp på feil tidspunkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 i følge joachim så kreves det koordinasjon hvis du skal få inn en lav bil der Hmm...? Tatt nå i kveld...! Skal jeg ta med planker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Han sa at jeg trolig ville klare det med koordinasjon, problemet er ikke kanter så vidt jeg forstår, men humpete vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Høres bra ut det Kan evt møtes ved telemarksporten før vi kjører videre, er det fler som kommer fra brevik? Telemarksporten høres bra ut. Ingen andre jeg kjenner som skal være med. Så vidt meg bekjent ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 jeg vil også ha lav sjuer med effektannleg...Noen som melder seg til å kappe fjærene og montere bråke-eksos på sjuern min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Drill og vinkelsliper. Jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 lars, du som var på dekksjappa i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad-Trading.no Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Hogstad-Trading.no informerer litt igjen! Har med meg ca 50 klistremerker ned i forskjellige varianter og disse går til 30kr pr stk, uansett hvilket! Skulle det bli veldig stor etterspørsel og jeg skulle gå tom på lager på treffet, så kan dere betale der og da, så skriver jeg opp hva dere skal ha, adresse osv, så sender jeg det i posten gratis senere Alle vil også få en liten prisliste og informasjon om bilpleie og solfilm-delen jeg driver med Vi sees på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 lars, du som var på dekksjappa i dag? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Burde gå fint å komme inn til Biltema, men som sagt krever at man har øya oppe, er humpete vei men ingen kanter Hvis vi får bare halvparten av de som har signet seg opp på facebook så blir det jo 50stk! Vet det kommer endel grombiler og en veldig spesiell bil som ikke det ruller for mange av i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Hogstad-Trading.no informerer litt igjen!Har med meg ca 50 klistremerker ned i forskjellige varianter og disse går til 30kr pr stk, uansett hvilket! Skulle det bli veldig stor etterspørsel og jeg skulle gå tom på lager på treffet, så kan dere betale der og da, så skriver jeg opp hva dere skal ha, adresse osv, så sender jeg det i posten gratis senere Alle vil også få en liten prisliste og informasjon om bilpleie og solfilm-delen jeg driver med Vi sees på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå