wicky124 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 hm hm hm...drill til eksosen?thats all? nei får kjøpe sånn billigeksos på biltema og få det montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 hm hm hm...drill til eksosen?thats all? nei får kjøpe sånn billigeksos på biltema og få det montert godt at du ikke velger en jallamekk metode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Veien inn til Biltema er ikke den beste nei, men jeg kjører inn der hver dag (jobben min er der borte) med senka bil og det går bra Bare pass på et par humper innover der, man bør ligge til venstre i veien for et par av de. Er nok ingen trafikk ut derfra så tidlig på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Så jeg kan gi bånn gass over hele strekka? Dumt det kommer til å knirke no sykt på vei over dit...Må ta meg sammen og få bytta den knirkeforinga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Vet det kommer endel grombiler og en veldig spesiell bil som ikke det ruller for mange av i verden hva er det som kommer som det ikke er så mange av? ikke vær hemmelighetsfull nuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 knirkende sjuer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Vet det kommer endel grombiler og en veldig spesiell bil som ikke det ruller for mange av i verden hva er det som kommer som det ikke er så mange av? ikke vær hemmelighetsfull nuu Det forblir hemmelig de som kommer for æren av å ta en titt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Haha, vi snakkes vell før treffet regner jeg med så får vi se hvor hemmelighetsfull du er da :F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 De som kjører fra oslo...Når har dere tenkt å kjøre tilbake til Oslo igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 De som kjører fra oslo...Når har dere tenkt å kjøre tilbake til Oslo igjen? Når vi er ferdige i Tønsberg Hehe...nei du det. Er vel ikke satt noen tid for retur, men kan jo bruke anledningen til å minne folk på at det er felles avreise fra kaia ved Akershus Festning - (Vippetangen) kl 10.30 mot Tønsberg. Oppmøte 10.00 - 10.30 Avreise kl 10.30 altså. Aner ikke hvem som dukker opp, men håper virkelig at det blir noen...felles kjøring er så MAX når man skal på treff! Kan også ta med at jeg har fulgt med værutsiktene de siste dagene fra meteorologisk, og ved avreise fra oslo kan man risikere noe regn ut av byen og ned mot drammen...i selve Tønsberg ser det ut til å bli opp mot 8 grader midt på dagen og lite eller ingen nedbør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Noen som har kamera?Tøft å filme kolonnekjøring (grisekjøring for min del...haha) Jeg skal iallefall jakte på småbiler som kjører forbi meg (om jeg blir med treffet da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Jeg har et Gopro HD2 som jeg sikkert kan feste på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 De som kjører fra oslo...Når har dere tenkt å kjøre tilbake til Oslo igjen? Når vi er ferdige i Tønsberg Hehe...nei du det. Er vel ikke satt noen tid for retur, men kan jo bruke anledningen til å minne folk på at det er felles avreise fra kaia ved Akershus Festning - (Vippetangen) kl 10.30 mot Tønsberg. Oppmøte 10.00 - 10.30 Avreise kl 10.30 altså. Aner ikke hvem som dukker opp, men håper virkelig at det blir noen...felles kjøring er så MAX når man skal på treff! Kan også ta med at jeg har fulgt med værutsiktene de siste dagene fra meteorologisk, og ved avreise fra oslo kan man risikere noe regn ut av byen og ned mot drammen...i selve Tønsberg ser det ut til å bli opp mot 8 grader midt på dagen og lite eller ingen nedbør!! kanskje slenge seg på fra drammen da, passerer dere der ca 11.15? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Jeg/ubersimen tar med gopro og 2 speilrefleks;) så blir noen bilder og film;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 jeg har oxo speilrefleks men kan ikke bruke den.. den tar bra facebookprofilbilder da.. Noen som vil skru litt for meg i helgen forresten?Smøre knirkeforingen og ta av spacerne bak (sitter no sååå jævlig!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå