motocross4 Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Jeg kommer en tur jeg og;) med en sliten e34 520 men skal bare kikke litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Bare noen timer igjen folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epsen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Trur jeg skal prøve å ta meg en liten tur innom også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 http://www.yr.no/sted/Norge/Vestfold/T% ... %B8nsberg/ værvarsletet melder om bra vær for treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epsen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Dette er bra ut! Hvis noen på treffet har god peiling på å knipse bilder så er det lov til å ta noen bilder av min bil. (E36 Avus-blå touring) Og enda bedre hvis de legger ut bildene her etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Syntes vi må legge ut bilder vi tar enten her eller på en ny tråd! Og akkurat nå er bilen ferdig, phu! Sliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 ooooog der blei jeg hjemme.... blir ikkeno langtur på meg imorgen, dukka opp no familiegreier dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 ooooog der blei jeg hjemme.... blir ikkeno langtur på meg imorgen, dukka opp no familiegreier dessverre... kjipt men sånt skjer jo. også 4 på natta da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Jeg og husets vakre frue er iallefall i rute...setter snuta mot oslo om en time, og deretter mot drammen og tilslutt tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Da sto mann opp for å gjøre klar siste på bilen, spillern er ikke montert enda:o Og en vask trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad-Trading.no Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 *gjesp* ... Da var det vel å hive seg i dusjen, og opp å gjøre siste innspurt Alpinaen til Sørlie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Da er jeg klar for avreise også Håper været holder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Sees på treff folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 ...regnet bøtter ned i tbg.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad-Trading.no Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 ...regnet bøtter ned i tbg.......... Er veldig av og på akkurat nå .. Og både storm og Yr melder bedre vær utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå