Lars89 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Trenger jo ikke være "ferdig" for å komme på treff. Folk har kommet med alt mulig rart på de fleste treffa jeg har vært på. E jo bare å stille opp med det man har. Ikkje ta det så alvorlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Coilovers er en kvelds montering det Lurer kanskje på om jeg skal ta turen gitt, frister veldig.. du er ikke en time unna engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg kommer fra Oslo regner jeg med, så er mulig jeg slenger meg på fellesturen nedover Gleder meg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Da tar jeg initiativet her og melder følgende:De som kommer fra oslo/romerike/akershus forøvrig kan om de ønsker felles "gliding" til tønsberg møte på kaia ved akershus festning kl 10.00 den 15. april, avreise derifra kl 10.30. I'll be waiting for you Flotters! Møter du der el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hvis bilen er oppe og går så ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hvis bilen er oppe og går så ja Kjipt for deg å dra til vippetangen vel? Lettere å hoppe på ved Sandvika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Tja, er vel samma.. Mer sosialt å møte alle på Vippetangen, ikke mer enn 20min kjøretur heller Men men, går ikke bilen så haiker jeg fra Sandvika hvis noen har plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg har plass! NO PROBLEM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Ser litt lysere ut for min del nå. Coilovers er på vei, felg oppussinga er i full gang, m3 skjørt blir handlet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Jeg har plass! NO PROBLEM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ser litt lysere ut for min del nå. Coilovers er på vei, felg oppussinga er i full gang, m3 skjørt blir handlet snart! Får håpe du får bilen klar, den har kommet seg veldig blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Ja, det ser lyst ut nå. Kommet seg et par hakk i mitt eie den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Mulig det blir tur nedover på meg og en i klassen, kjører fra Fredrikstad/Særp... tipper Moss og ferge over er greieste rute? Blir 2 x E39 på tur, om noen vil slå følge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Kjører fra fredrikstad selv, jeg slår gjerne følge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå