Snusfenrik Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Veldig bra, får slå på tråden når det nærmer seg og koordinere da Hadde vært morro å kjøre samlet gjeng herfra og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Jepp, foreløpig blir det 2 stk E39 og 1 stk E36 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Korrekt Nå tror jeg han andre kjenner flere her nede, så skal ikke se bort ifra at det kan bli flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Korrekt Nå tror jeg han andre kjenner flere her nede, så skal ikke se bort ifra at det kan bli flere. Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 hadde jo vært gøy å ta turen ! Får se om det blir med egen bil, eller om jeg sitter på med noen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Mulig det blir tur nedover på meg og en i klassen, kjører fra Fredrikstad/Særp... tipper Moss og ferge over er greieste rute?Blir 2 x E39 på tur, om noen vil slå følge. Ferja fra Moss går nok kjappest ja, da er du nesten fremme når ferja er på kaia på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ferja fra Moss er det greieste helt klart! Slipper mye kjedelig kjøring til Drammen og nedover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Oioioi, dette må man få med seg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Oioioi, dette må man få med seg =) Ja, lenge sia vi har sett/hørt noe fra deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Oioioi, dette må man få med seg =) Ja, lenge sia vi har sett/hørt noe fra deg nå Passer bra å møte opp på årets første treff da skravle og drikke noe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 får nok ikke vært med på dette prøvde å bytte jobb vaken min men det gikk ikke. får prøve å slenge meg på et treff til sommeren om det er noe da skal på gatebil i sofal regner med det er flere som skal der håper vi kan ses der så må dåkker kose dåkker masse på treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Oioioi, dette må man få med seg =) Ja, lenge sia vi har sett/hørt noe fra deg nå Hei Matsi! Ja, nå er det altfor lenge siden! ..Er en stund siden jeg har vært "aktiv".. men nå er jeg tilbake! hehe Kommer du på treffet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Oioioi, dette må man få med seg =) Ja, lenge sia vi har sett/hørt noe fra deg nå Hei Matsi! Ja, nå er det altfor lenge siden! ..Er en stund siden jeg har vært "aktiv".. men nå er jeg tilbake! hehe Kommer du på treffet eller? Det var planen ja. Dette virker jo som at det kan bli et knall treff:-) og Tønsberg er jo en fin søndagstur å kjøre fra arendal:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 NY INFO på første side skal prøve å liste litt navn over hvem som er garantert til å dukke opp på treffet. send meg en PM med navn og bil du kommer med så legger jeg deg til på første post! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå