Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ville satt meg ned og googlet hva du driver med. Og forsøk å finne ut hvilke ord som går igjen. bygg navn eller slagord ut i fra det, så det gir høy treff på google, bing og kvasir.

Tja, hvis ikke du er spesialist, hvorfor skal jeg kjøpe varebil av deg ;)

Hehe

Vet liksom ikke hvor mye en skal basere seg på det google og søkemotor greiene, når det meste skjer på finn. Klart at navnet bør jo være gjennkjennelig og forbinnende med bedriftens virksomhet.

Hvorfor du skal kjøpe bil meg? Hvorfor kjøpe bil av noen som ikke er spesialister? :) hehe

Skrevet
har du Iphone eller pad så kan du starte med Izettle som kortbetaling:)

Hehe, leste tråden i stad jeg også.

Morsom sak det der ja.

Spørs hvor mange som føler seg trygge når de kan betale uten PIN koden, eller i heletatt putte kortet inn i en sånn dings. Ser ut som kriminell sak for å lese kontonr :)

Skrevet

indre østfold kamel og varebilutsalg...:)

hehe neida.. vurdert å bruke fylket i navnet..? da setter man kanskje et litt større spekter.. Østfold varebilsalg AS eller no.. ville droppet å ha 'deler' med i navnet hvis det kun dreier seg om et lite utvalg...?...:)

edit: nå ser jeg jo at tom k har foreslått noe i samme dur..

Skrevet

Har vurdert fylket ja. Men tror det heller en del over på EIDSBERG BILMEGLING AS og så med undertekst (kjøp, salg, innbytte og kommisjon). Men er ikke sikker enda. BILMEGLER EIDSBERG AS høres noe rarere ut enn eidsberg bilmegling as.

Skrevet

:mrgreen:

indre østfold kamel og varebilutsalg.
Å som undertittel: Vi trikser med det meste!

Neida jeg kommer ikke på noen gullkorn jeg E46 men jeg skriver om norge og kan jeg spørre om omfanget/strl på det nystarta? Jeg tenker på bilmegler, tenker litt i retning importør og merke-bilbutikker jeg.............. Blir det på strl med "bakgården auto" tenkte jeg kanskje på no nærmere grassrota. Lufter bare noen tanker, tenkte en ikke er aksje-megler selv om en har aksjer :D

BILMEGLER EIDSBERG AS høres noe rarere ut enn eidsberg bilmegling as.

Av disse vil jeg satt EIDSBERG BILMEGLING AS, EIDSBERG VAREBIL (MEGLING) AS Kanskje stednavnet først, mange budfirmaer og lign som har det....

Skrevet

Av disse vil jeg satt EIDSBERG BILMEGLING AS, EIDSBERG VAREBIL (MEGLING) AS Kanskje stednavnet først, mange budfirmaer og lign som har det....

+1

Skrevet

Nytt forslag som har kommet frem er:

Eidsberg Bruktbil AS

Kjøp-salg-innbytte-kommisjon

og:

Eidsberg Bilsalg AS

Kjøp-salg-innbytte-kommisjon

Enkelt og greit, alle forstår hva som menes med navnet, ikke tullete eller for barnslig.

Som Rema 1000 sier; "det enkle er ofte det beste" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...