thomassk Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 blei fint det, ser mer riktig ut Ble ikke så værst Bare få tak i pærelakk nå, å få di orange blinkpærene svarte Samme forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassk Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Nå går endelig bimmern igjen Ikke rart den ikke gikk riktig, måtte bytte LMM, lambdasonde og 3 stk coiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassk Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Vært stille en stund i tråden min nå, hatt en del å gjort Puslet endel med bimmern, vasket den skikkelig under, kappet en halv ring av senk forran, svart transparent lakk blinklys rundtom, polert og lagt på lakkforsegler, satt på sommerlissene og nå driver jeg å kobler opp annlegg Ser virkelig frem til sommern nå Er på utkikk etter komplett svart skinninteriør så tror jeg dette blir bra Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassk Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Noen bilder da Kom gjerne med forslag /tips om hva dere synes, lyst på svart skinnint+sportseksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Veldig fin bil! Ble bra når du fikk bytta til andre baklykter Syns ikke du skal bytte til klarglass blinkers/spredere, penere med hvitt som baklyktene. Smell på en M-fanger og du har en premium bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassk Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Nå er endelig nytt annlegg på plass : ) Alt i kicker utenom spillern, det er pioneer : ) Ble veldig fornøyd selv med selve lydkvaliteten : ) Lagt opp slik at jeg har egne diskanter og mellomtoner forran som er koblet via delefilter : ) Mangler bare å bytte dekka (slitte) og et hjullager så er bilen fiks ferdig til sommer 2012 : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassk Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 03.04.12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassk Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Noen oppdaterte bilder : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå