Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Du har iallefall ikke kjøpt for liten turbo.. Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Hehe er en garrett gt4294 replica. sto i annonsen at den var ekte, men ser ikke slik ut. Ka eksoshus som står på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Det kommer ikke på for øyeblikket. kan se ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Du har iallefall ikke kjøpt for liten turbo.. Mvh Kristian. Jeg tror den skal holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 En kompis bremsa akkurat 1070whp og 1200nm på en 2jz gt42r Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Såpass er litt over mitt mål, toppen setter noen begrensninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Hehe, mulig det blir litt lag med den turboen der, men er jo bare å prøve Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 ser bra ut dette første e39 med turbo jeg har sett på forumet driver og vurderer og bygge om til turbo på min 2000 mod 523ia men vurderer litt om jeg skal skaffe en e46 m3 motor fra utlandet og bygge opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Hehe, mulig det blir litt lag med den turboen der, men er jo bare å prøve Mvh Kristian. Litt ketchup er bare gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 ser bra ut dette første e39 med turbo jeg har sett på forumet driver og vurderer og bygge om til turbo på min 2000 mod 523ia men vurderer litt om jeg skal skaffe en e46 m3 motor fra utlandet og bygge opp Kjør på nå kan du se alt jeg gjør feil og gjøre det motsatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 ja har lest igjennom hele tråden nå driver o kikker litt på ebay, lurer på og bare kjøpe meg et turbokitt der med støpt manifold til og starte med og heller oppgradere litt etter litt men ser litt mørkt på det med og bygge om til manuell da selvom jeg har tilgang til en komplett 520 delebil med manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ser du mørkt på å bygge om til manuell, så burde du ihvertfall se mørkt på å bygge turbomotor.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Han som donerte motoren kjøpte ebay turbokitt. det meste er bare å hive med en gang. Bare søppel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Ser du mørkt på å bygge om til manuell, så burde du ihvertfall se mørkt på å bygge turbomotor..Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Er jo gøy og skru motor, litt modifiseringer må jo til da men skal ikke ha så store problemer med og bygge om til manuell heller, er jo bare de at de er litt dill med pedalsett litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Hehe er en garrett gt4294 replica. sto i annonsen at den var ekte, men ser ikke slik ut. Ka eksoshus som står på da? 1,0 a/r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå