schtein Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Joa moro, men er så mye dilldall på disse bilene. neste prosjekt skal alt dritt ut og kun bli racebil. men nå er snart alt av rør og slanger under huven ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Plutselig fått opp motet noen hakk og fått et par nye visjoner. eksosen er under arbeid og ny lyd demper kom i posten igår. 3"inn og 2 stk 2,5" ut. har kappet ut inner delen av kanalen og ska ha rørene ut i kanalen på venstre side. lyd demperen skal sitte der tanken pleide å være, så eksosen henger ikke og slenger langt under bilen. så et airbaggen nappet ut og begynnt å lage holder til gauger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Tror den plasseringen av målere blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Tror den plasseringen av målere blir bra! Ja håper det. satser på å få griset litt med polyester i kveld. Må tjuvlåne fleece pleddet til fruen nå mens hun er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Pent prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Takker du blir å få en bestilling om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Har vært på fotoshoot med jentungen, ble helt enorme bilder med et hjul fra bimmeren legger ut link til bildene, må sees. http://studiohelgeland.com/news.php?extend.30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Den reklamen for GS iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Litt gs reklame må til. har lagt igjen enn del tusen der. bestilte snapoff ratt og div små nips til eksos der idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Nå gir jeg opp å få filter på turbon, får bli myggnetting.. også har jeg kuppert denne så går ikke ann å levere tilbake, men men.. Glassfiber prosjektet mitt begynner å ta form, har nesten savnet polyester lukten og stikkingen på kroppen etter støyping og 1 sparkling, tror ikke det blir så mye arbeid med krittsparkelet etterpå. formen kjennes bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 etter 1. grunning. bare små plukk igjen så er den ferdig. litt usikker på hvordan denne skal se ut. hud eller lakk, evt begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 ang filter, så får du på et sånt soppfilter da http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40 av den typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Denne tråden har jeg ikke fått med meg, får vell følge med videre da så spennende dette var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 ang filter, så får du på et sånt soppfilter dahttp://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40 av den typen Tror det blir krasj med frontstykke/lykt og jævli stort hull i pansteret. mulig jeg prøver å lage noe etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 fine greier. flott jobb an masiknisten. ikke mye igjen før den er på hjulene. men er nesten 20blå, blir bare å sitte inne å fyre i ovnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå