schtein Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Grovjobben ferdig på huven. resten gjør jeg på arbei der vi har utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Dette blir sprøtt du skulle ha skilter til du ble stoppet, var det sånn? eller var det ren banebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Vanskelig å skjule at du har turbo om du skulle bli stoppa vertfall! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Skal prøve å få plater ja. Er jo familiebil Blir spennende å skli rundt i skinnsetene på banen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Heftig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Har vært i tr.heim en tur, og der fant jeg ''kjøredress'' til jentungen Men på bilen så har olje catch tank funnet plass og eksosen surret med bandasje. Tanken, festet og bandasjen må få et par strøk med maling før montering. Må også lage et beslag over tanken så ikke oljedampen kommer inn i motor rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Skal flytte nøkkel hullet på bakluken bak skiltet. blir clean luke som går ann å åpne med nøkkelen vis krisen skulle være ute. synd å må sveise inn japseblekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Litt maling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Kult prosjekt! må følges med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Tøft prosjekt..men en ting eg stussa litt på..kordan gjør du det med luftfilteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Ja har en case med luft filteret. spørs om det bare blir myggnetting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Luftfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Hvorfor ikke kappe litt mer så du får plass til et 90grader silikonbend? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 syns eg skikkeli filter hørtest smart ut,kjipt å supe inn alt som finns i snurra..lyden blir sikkert upålageli rå med netting å åpen turbo men.. l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Har 90 grader men blir for stor. Tar i både lykt og frontstykke. Jeg har en gang sett netting på traktene på en forgasser motor som var så tett at mann nesten ikke kunne se igjennom. noen som har peiling på hvor mann får tak i noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå