joggis Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Har nå fått luftfilter. måtte opperere et 3" filter jeg hadde liggende. så måtte pansteret justeres litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 så litt tryggere ut dette en netting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Tipper det skal bli grom lyd med den der løsningen! Ørliten sjangs for at du blir innkalt til tekninsk kontroll tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Bør ikke montere luftfilter rett på turbo, da de ofte tåler varmen svært dårlig og kan bli med "inn".. går somregel bra men har vært en del tilfeller der det ikke har gått bra også.. men akkurat her har du vel ikke så mye valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 hva med å skaffe seg stålfilter istedetfor papirfilter? nå vet jeg ikke hva dette er, men stålfilter tåler vel varme bedre vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Da får jeg prøve å finne stålfilter med samme størrelse. bra noen passer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hva med et lite bend og soppfilter? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Av ren nyskjerrighet... Selv om du har bleie på turboen, vil det ikke bli liiiiiitt varmt for panseret??? Skåret litt mer ut hadde nok hjulpet litt der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 det er ikke papiret som er problemet, men "gummien", så tror ikke det hjelper stort med ett stålfilter. Turbo - silikonslange - rørstump - filter.. det trenger ikke bygge mer enn 5 cm ekstra, men det er kanskje for mye.. På en annen side, filteret får jo god kjølig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hva med et lite bend og soppfilter?Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Står lenger opp, ikke plass. vil helst ha lykt i bilen. Av ren nyskjerrighet... Selv om du har bleie på turboen, vil det ikke bli liiiiiitt varmt for panseret??? Skåret litt mer ut hadde nok hjulpet litt der da? Tiden vil vise. men ser bedre ut med mindre Klaring. Men har sett filmklipp av en bil som molkjørte i benken og 15sek etter han har gått av gassen la en mann hånden på "møssan". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 det er ikke papiret som er problemet, men "gummien", så tror ikke det hjelper stort med ett stålfilter.Turbo - silikonslange - rørstump - filter.. det trenger ikke bygge mer enn 5 cm ekstra, men det er kanskje for mye.. På en annen side, filteret får jo god kjølig Ingen gummi på filteret her, satser på det overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Ser det nå ja.. my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Beskyttelse over bremserør. hadde vært dumt å dradd av alle rørene når jeg legger bilen ned i sanden Så er bilen nede på hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre1991 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Er det gjort noe spes med understellet eller er kun kun motor som står i hodet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå