schtein Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Er det gjort noe spes med understellet eller er kun kun motor som står i hodet ditt? alt av slite deler byttet. kw coilovers. gsp caster foringer. Yellowstuff klosser og gsp skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Når kommer det film av oppstart og litt gummi slitasje da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Du får vente i spenning men er ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 får vente ja Men jeg klarer nesten og ikke vente det der må bare bli rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Vi har oppstart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 video snutt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 På den internasjonale Steak and BJ dagen snurret bilen igang for første gang. Etter grovt regnet 200 000kr i bil, motor og deler, og ca. like mye i arbeidstimer så har vi fått litt valuta for strevet. Nå må den føkkings snøen dra til H... så vi får testkjøre litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Må bytte ut kameramannen til neste gang tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Var vell en deilig følelse og starte opp tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Åja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 grunnet og lakket litt. så lekker det litt bremsevæske og bensin. men men, 98 og race bremsevæske er ikke sååå dyrt men får f... ikke blinklys framme på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Benking på bjørnstad bil den 26 april. blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Forbanna clutch. etter x antall timer fant vi ut at slave sylinderen er kaputt. moro å bade i bremsevæske under bilen.. bestillt ny idag, pluss m-tech lister rundt bilen. Må straks begynne å rasjonere felger og dekk. har du noen stygge felger liggende så vil jeg kjøpe, 15/16/17/18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 begynner og komme seg litt her ser jeg blir veldig bra og skal bli spennende med bremsing ja clutsh er jævelig iriterende når den bare nesten fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Justert litt på understell. blir lav, får ikke jekken ut fra bilen når leppen kommer på blir det vell 5-6cm ned til bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå