Gå til innhold

E39 M50 turbo prosjekt. Vinterens oppgraderinger igang.

schtein
 Share

Anbefalte innlegg

De står feil vei. Er ingen tvil om det. Du vil ikke fange luft med ventilasjon og tvinge den inn mot senter, du vil kaste den ut av senter. Derav må dine snues.

Om jeg ikke mins feil, sto det L og R på mine GS Perf skiver, og det ble riktige veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventileringen på skivene går rett ut, går ikke noen vei. så kjølingen på skivene er den samme om slissingen peker fram eller bak. slissingen er vell for å fjærne bremsestøv og skjære klossene rene. så spiller det noen rolle da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er gs perf... skiver. ser at det er mye forskjellig på hvordan vei slissene peker. noen som vet helt sikkert på disse skivene?

Hmm.. har hatt 2 sett av dem, begge settene ble skeive av en hardnedbremsing fra høy fart på vått føre :/ Og slissingene skal skråe bakover som nevnt over :) har med kjøling og gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går and og prøve :) siden du allerede har kjøpt dem så er det vertfall dumt og ikke bruke dem :P andre settet jeg hadde ble utslitt før klossene, kjørte mintex klosser :) var så myke at de ble beine av og bremse jevnt ned fra høy fart på tørt føre :D men kan vær at de har forbedra dem da :) de hadde vell sluttet og selge dem om de måtte bytte innigjen alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mine beregninger må jeg ha den eneste e39 med snappoff nav. gs kunne desverre ikke hjelpe meg men å finne nav som passer så måtte få en kløpper i dreiebenken til å lage en til meg.

mms_img517724807_zps2f72974a.jpg

måtte ofre mitt gammle ratt men det var slitt uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte spørre gs om bremsene.

Mail under.

Hei.

Det er litt forskjellig hvilken vei de står.

Har dessverre ikke noe fasit svar. Ser bilder på to forskjellige originale BMW kit under, de står begge veier.

Med vennlig hilsen

Håvard Helle

GS Bildeler

Avd. Bud

Tlf: 71266777

Dir: 71266775

Fax: 71266770

e-post: havard@gsbildeler.no

Web: http://www.gsbildeler.no

Fra: Stein Roger Eivindsen [mailto]

Sendt: 5. april 2013 11:04

Til: GS Bildeler

Emne:

Hei.

Har kjøpt GS Performance bremser til min e39. så lurer jeg på hvordan vei slissene skal peke? ventileringen på skivene er rette så spiller det noen rolle hvordan vei slissene går?

Har sett at slissene peker begge veiene på div andre biler.

mvh.

Stein Roger Eivindsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...