powerfulglenn Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Det der blir knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Blir bra Men skivene dine foran står med feil rotasjonsretning, må bytte om på høyre og venstre. Husk at ventileringa skal kaste varme fra senter og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Gs performance skiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Ja er gs perf... skiver. ser at det er mye forskjellig på hvordan vei slissene peker. noen som vet helt sikkert på disse skivene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 De står feil vei. Er ingen tvil om det. Du vil ikke fange luft med ventilasjon og tvinge den inn mot senter, du vil kaste den ut av senter. Derav må dine snues. Om jeg ikke mins feil, sto det L og R på mine GS Perf skiver, og det ble riktige veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Ventileringen på skivene går rett ut, går ikke noen vei. så kjølingen på skivene er den samme om slissingen peker fram eller bak. slissingen er vell for å fjærne bremsestøv og skjære klossene rene. så spiller det noen rolle da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 slissingene er til kjøling ja, og di står på feil side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Ulite krøll med oljetrykket. Viste seg at olje tur var for stor. noen som har en formening om hvor mange mm den bør være? den jeg har er 3,9mm og er for stor. Så litt kaross arbeid. noen som trenger ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Ja er gs perf... skiver. ser at det er mye forskjellig på hvordan vei slissene peker. noen som vet helt sikkert på disse skivene? Hmm.. har hatt 2 sett av dem, begge settene ble skeive av en hardnedbremsing fra høy fart på vått føre :/ Og slissingene skal skråe bakover som nevnt over har med kjøling og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Huffda. spendt på om de holder en sesong på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 går and og prøve siden du allerede har kjøpt dem så er det vertfall dumt og ikke bruke dem andre settet jeg hadde ble utslitt før klossene, kjørte mintex klosser var så myke at de ble beine av og bremse jevnt ned fra høy fart på tørt føre men kan vær at de har forbedra dem da de hadde vell sluttet og selge dem om de måtte bytte innigjen alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Etter mine beregninger må jeg ha den eneste e39 med snappoff nav. gs kunne desverre ikke hjelpe meg men å finne nav som passer så måtte få en kløpper i dreiebenken til å lage en til meg. måtte ofre mitt gammle ratt men det var slitt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Regnet med det var noe slikt noe, når jeg så du hadde kappet istykker gamlerattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Måtte spørre gs om bremsene. Mail under. Hei. Det er litt forskjellig hvilken vei de står. Har dessverre ikke noe fasit svar. Ser bilder på to forskjellige originale BMW kit under, de står begge veier. Med vennlig hilsen Håvard Helle GS Bildeler Avd. Bud Tlf: 71266777 Dir: 71266775 Fax: 71266770 e-post: havard@gsbildeler.no Web: http://www.gsbildeler.no Fra: Stein Roger Eivindsen [mailto] Sendt: 5. april 2013 11:04 Til: GS Bildeler Emne: Hei. Har kjøpt GS Performance bremser til min e39. så lurer jeg på hvordan vei slissene skal peke? ventileringen på skivene er rette så spiller det noen rolle hvordan vei slissene går? Har sett at slissene peker begge veiene på div andre biler. mvh. Stein Roger Eivindsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre1991 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Latterlig svar spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå