Gå til innhold

E39 M50 turbo prosjekt. Vinterens oppgraderinger igang.

schtein
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det gir mening det, bare måten det var skrevet på som fikk det til å virke som om det at radiatoren røyk gjorde at det ble vann i eksosen...

Var da unødvendig mye motstand her :(

Men siden det sammenlignes med ivars lenger opp er vel motoren i småbiter allerede? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenningsbank..?

sent by me, with Tapatalk 2

Har sikkert ikke vært helt fritt for det. men etter å ha rådført meg med spesialister så har neppe piano trådene vært helt på plass. men dritten skal bort og copperringspakning skal inn.

meca var faktisk billigst på radiator. så får den iløpet av uken regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om motoren allerede er ute og innmaten er demontert så kan du plane over annlegsflaten med ringene i! Ellers så er det endel svensker som har fylt sporene med et locktight produkt som fungerer til formålet. Jeg prøvde cooper på oringet blokk uten noen bearbeiding, på 2,1bar så blåste jeg pakninga(holdt hele bremsinga så du kan jo være heldigere enn meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om motoren allerede er ute og innmaten er demontert så kan du plane over annlegsflaten med ringene i! Ellers så er det endel svensker som har fylt sporene med et locktight produkt som fungerer til formålet. Jeg prøvde cooper på oringet blokk uten noen bearbeiding, på 2,1bar så blåste jeg pakninga(holdt hele bremsinga så du kan jo være heldigere enn meg)

http://catalog.meca.no/ProductSheet.asp ... yType_ID=0

noe slikt må vell funke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...