Silverboy Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Kjedelig, men hva har kjølevæske i eksos med radiator å gjøre? Edit: litt seint ute der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Regna med noe sånt ja.. kjedelig :/ Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Toppen har nok gått. radiatoren tålte neppe trykket i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Ja, det gir mening det, bare måten det var skrevet på som fikk det til å virke som om det at radiatoren røyk gjorde at det ble vann i eksosen... Var da unødvendig mye motstand her Men siden det sammenlignes med ivars lenger opp er vel motoren i småbiter allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Nei ble sur igår. men har ny topp liggende, pakning sendes mandag. og vis ikke arvingen kommer denne uka blir det full fart igjen neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Er litt kaos under toppen. o-ringene er gått, en er på tur ut en ventil og 4 andre er ødelagt. hullene på toppakningen er blitt oval.. har ingen aning på hva som har skjedd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Tenningsbank..? sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Tenningsbank..?sent by me, with Tapatalk 2 Har sikkert ikke vært helt fritt for det. men etter å ha rådført meg med spesialister så har neppe piano trådene vært helt på plass. men dritten skal bort og copperringspakning skal inn. meca var faktisk billigst på radiator. så får den iløpet av uken regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Så nå blir det cooper på o-ringet blokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Så nå blir det cooper på o-ringet blokk? jepp. jaas mente dette skulle gå bra. men må jo se hvordan ting liner opp. spørs om jeg må rådføre meg over telefon når dette skal sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Om motoren allerede er ute og innmaten er demontert så kan du plane over annlegsflaten med ringene i! Ellers så er det endel svensker som har fylt sporene med et locktight produkt som fungerer til formålet. Jeg prøvde cooper på oringet blokk uten noen bearbeiding, på 2,1bar så blåste jeg pakninga(holdt hele bremsinga så du kan jo være heldigere enn meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Akkuratja. spørs om jeg må ta meg en runde å se etter noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Om motoren allerede er ute og innmaten er demontert så kan du plane over annlegsflaten med ringene i! Ellers så er det endel svensker som har fylt sporene med et locktight produkt som fungerer til formålet. Jeg prøvde cooper på oringet blokk uten noen bearbeiding, på 2,1bar så blåste jeg pakninga(holdt hele bremsinga så du kan jo være heldigere enn meg) http://catalog.meca.no/ProductSheet.asp ... yType_ID=0 noe slikt må vell funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Linken funker ikke.. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Ok. Er kjemisk metall fra loctite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå