schtein Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 skal vel ikke være ubåter i vannet. og tempen skal vell ikke hoppe opp 30 grader på 20 sek etter litt gasspådrag.. nå er jeg drit lei, bygger motor selv nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Er ikke det ganske "vanlig" med noe små ubåter da? Fått lufta ordentlig? Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Er ikke det ganske "vanlig" med noe små ubåter da? Fått lufta ordentlig? Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Joda har luftet bra. Men den ville tempratur stigningen og det sinnsyke trykket er ikke helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Kan jeg spørre hvordan du lufta? Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Kan jeg spørre hvordan du lufta? Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Stort sett med å skru ut radiatoren og holde den høyt. så med litt pumping på skangene bak kommer det seg fort. ble også litt lettere med å fylle i hullet i ny røret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Kan høres ut som du enda ikke har lufta godt nok.. Med mindre du har tatt sylinderlekkasjetest og finni at det lekker ut trykk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Kan høres ut som du enda ikke har lufta godt nok.. Med mindre du har tatt sylinderlekkasjetest og finni at det lekker ut trykk da? Har ikke kommet så langt enda. men minner fryktelig på sist når pianotråene gikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Prøv å sett bilen plant, motoren kald/lunken, motor av, skru opp lufteskrue og påfyllingslokk, og fyll til det slutter å boble fra luftehullet, da skal den være luftet iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Det med luftinga på de bilene er knot skjedde det samme med meg og da måtte jeg lage trykk selv med munnen i tankem også etter litt på tomgang så lufta jeg den bare hele tia så kom den seg til slutt da stod jeg i litt oppoverbakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Har selv brukt metoden jeg skrev over på alle bmw'r jeg har luftet, og ingen har hatt problemer etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Prøv å sett bilen plant, motoren kald/lunken, motor av, skru opp lufteskrue og påfyllingslokk, og fyll til det slutter å boble fra luftehullet, da skal den være luftet iallefall! Jeg og lufter på denne måten alldrig hatt noen problem med det. pøs på med vann. heller tatte av litt når man er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 hmmmm, her er det noe muffins. starter og går, men når den blir varm stopper den og ikke starter igjen. fryktelig ujevn gange også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 sjekk bensintrykket? kompis hadde akkurat samme problem. starta alltid fort opp (200sx på e85), men når den var varm så starta den aldri igjen. da var bensintrykket helt på bærtur. + at han hadde også mye e85 i olja, så den måtte byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Får se etter i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Hei!Er det slik at mann må borre opp hullene til kjølekanalenen på copperring pakning?Er bare et 2mm hull i pakning, og er jo store hull i blokk og topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå