j0rgz Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Har lest igjennom hele tråden din Dette blir rått! Synd med alt motgang men tenker meg at du ikke gir deg med det første:D Følger med her schtein reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Får håpe det blir rått. Motor nærmer seg ferdig, ny vannpumpe bestilt, viftereim, løpehjul og travers til girkasse. Madammen blir nok fornøyd når boden blir ledig igjen Etter noe googling og en telefon til kimmit fant jeg ut av hvordan ''utblås'' kammen skulle være. Ny toppdekselet er ikke ferdig enda, må også lakke opp festet til servo pumpen og en nytt trigger hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Du har ikke bilde av åssen det skulle stå? Dritt kult prosjekt som jeg gleder meg til å se når du er ferdig schtein reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Du har ikke bilde av åssen det skulle stå? Dritt kult prosjekt som jeg gleder meg til å se når du er ferdig Tok ikke flere bilder, fant en tråd her inne med god beskrivelse og bilder. Så er det mye på ppf forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 ah lurer også på hvordan man timer 2x innsugskammer skal snart hive på toppen min også. en ting jeg lurte på, skal det være noe pakning mellom oljepumpa og blokka? fulgte ikke med noe som passa hvertfall, og så ikke helt ut som det har vært der heller, men er en stund sia jeg tok den fra hverandre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Husker ikke helt, men tror det ikke var noe pakning der. er pakning på silen vet jeg. Med dobbel innsugs kam skal det være 1,3-1,4mm mer løft på syl 6. På ppf forumet står det alt imellom 1 og 2mm, kim på kimmit sa 1,3-1,4. Vis ikke jeg er helt på bærtur og har oppfattet alt feil. Men motor snurrer fint rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Nye og fine deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Noen som vet hvor langt org spjellhus og innsug holder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Bare å hive inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Gleder meg til å se oppstart håper alt går som det skal nå da! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Noen som trenger deler? Org urørt m50b25 blokk, org topp, m52b28 veiv. org innmat til m50b25. Har du enda b28 veiva? Og har vel ikke en iv innsugskam tilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Har du enda b28 veiva? Og har vel ikke en iv innsugskam tilovers? Har 2,8 veiv, støtgjørdel og arp til bunn og topp. Har desverre ikke innsugs kam til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Har du enda b28 veiva? Og har vel ikke en iv innsugskam tilovers? Mulig jeg har en innsugskam fra en m52b25 liggende et eller annet sted, vet ikke om de er likedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Ikke like Sent fra min GT-N7105 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Var et mareritt å få ut studsene fra gammel toppen, sprengte sikkert 50 wurth muttere for å få ut nesten alle.. Venter nå med å få lånt en motor løfter, skjer vell i løpet av et par dager ''Ny'' meget fint brukt bbl på tur inn. var noe plaget med den gamle innovaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå