schtein Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Hei Utifra bildene dine på kamtimingen ser ting helt riktig ut, eneste jeg stusset litt på var hvordan uret var ankret i toppen, veeldig viktig at det står helt i ro.. Jeg lagde en plate i mellom festene til toppdekselet i mellom plugghullene som jeg monterte urstativet på Angående startproblemene dine syntes jeg det høres ut som du sliter med deg jeg slet med, nemlig trigger issues. Hvordan sprut kjører du? Og hvordan er tenningen din satt opp? Org coiler, sekvensielt tenning og fuel eller wastespark? Jeg hadde polvendt kamsensoren min, altså byttet om på jord/Signal. Da fikk jeg samme symptomene, tenner egentlig 180 grader feil. Hvis du ikke har prøvd, så prøv og snu polariteten på sensoren og se hva som skjer Regner med at du har blinka tenninga før du prøvde deg på oppstart. Uansett lykke til, morsomt bygg du har her Magnus hei. Har haltech ps2000 med ls2 coiler. er satt på direct fire. er 3 pols kontakter på kam og trigger sensor. skulle ikke gå ann å snu disse feil. har prøvd å byttet om på disse for å se. Det som er mystisk er jo at dette oppsettet funket som fjell i fjor, så noe må lage krøll her. Har også satt på org eksos kam for å utelukke kammen. Har ikke blinka noe tenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Blink tenning og se at du finner tenningsmerket når du låser sprut i null. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Har motoren din gått med haltechen før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Har motoren din gått med haltechen før?? Kjørte med det ifjor, startet med en gang. har bygd ny bunndel i vinter. Resten er det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Spørre dumt, det er ikke dårlig drivstoff eller tilførsel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Ny 98 bensin og har bensin trykk. Skyter i eksosen og lambdaen sier det er bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Ny 98 bensin og har bensin trykk. Skyter i eksosen og lambdaen sier det er bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Ja jeg sprenger sikringen til tenningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Ja jeg sprenger sikringen til tenningen... hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Sikringen på haltechen til ign smeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Kobla noe feil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Må være noe feil. Koblet feil eller kortsluttning Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Vi har fått fyr på bimmern. Men får ikke opp film klippet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Grattis! Hva var galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Måtte ringe broshan, han som hadde lagt opp elnettet osv. var snudd om på coilrekken. Ledningene så mer naturlig ut andre veien Suger litt at jeg dro av kammen og satte på en org eksoskam. Mye effekt forskjell med dobbel innsugskam? Akemork reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå