Gå til innhold

E39 M50 turbo prosjekt. Vinterens oppgraderinger igang.

schtein
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :) Utifra bildene dine på kamtimingen ser ting helt riktig ut, eneste jeg stusset litt på var hvordan uret var ankret i toppen, veeldig viktig at det står helt i ro.. Jeg lagde en plate i mellom festene til toppdekselet i mellom plugghullene som jeg monterte urstativet på   :)

Angående startproblemene dine syntes jeg det høres ut som du sliter med deg jeg slet med, nemlig trigger issues. Hvordan sprut kjører du? Og hvordan er tenningen din satt opp? Org coiler, sekvensielt tenning og fuel eller wastespark? 

Jeg hadde polvendt kamsensoren min, altså byttet om på jord/Signal. Da fikk jeg samme symptomene, tenner egentlig 180 grader feil. Hvis du ikke har prøvd, så prøv og snu polariteten på sensoren og se hva som skjer :)

Regner med at du har blinka tenninga før du prøvde deg på oppstart. 

Uansett lykke til, morsomt bygg du har her :)

Magnus

hei.

Har haltech ps2000 med ls2 coiler.

er satt på direct fire.

er 3 pols kontakter på kam og trigger sensor. skulle ikke gå ann å snu disse feil. har prøvd å byttet om på disse for å se.

Det som er mystisk er jo at dette oppsettet funket som fjell i fjor, så noe må lage krøll her.

Har også satt på org eksos kam for å utelukke kammen.

Har ikke blinka noe tenning :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ringe broshan, han som hadde lagt opp elnettet osv. var snudd om på coilrekken. Ledningene så mer naturlig ut andre veien :-P

Suger litt at jeg dro av kammen og satte på en org eksoskam. Mye effekt forskjell med dobbel innsugskam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...