schtein Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Har vært noen griser her! Få vekk alt skrotet og gjøre det ordentlig Bekkis i full gang Akemork og Mr Mykland reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Akemork, turbina10 og Mr Mykland reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Stor fint besøk idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Akemork og rindegut reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 LIKER!! veldig stilig med mattsvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf325turbo Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Oppdater med tall når bilen er ferdig benket ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Ble 400 før glykolen havnet på gulvet. Bare å få oppover ei ny pakning dra sørover igjen. Må skryte litt av tuningsenteret diesel power. De virker jævli proff. Blir nok flere besøk der i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Enda ein topppakkning? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Fjorårets fadeser skyltes nok for høy komp. Må ha vært noe med cometic pakningen denne gangen, blåste ut kjølevæsken på safe kjøring. Bilen starter og går fint så kan ikke være mye. Oljen er enda fin osv. Nådde kun 1,4 bar, søndag/mandag er vell toppen av så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 LIKER!! veldig stilig med mattsvart Bare grunningen, blir lakk iløpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Er vell slik det ser ut når mls pakningene ryker. Er misfargingen på bloken noe jeg burde miste nattesøvnen av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Har tatt et par telefoner idag. Cylmo kjenner ikke til motoren min, ingen ting registrert på værken person eller foretaket som solgte meg pakken. Men en ting kunne de si, en 5lags cometic pakning på 2,2mm var nesten umulig å få til å holde med trykk... Ny athena cooperrings pakning fra ksr er på vei.. Akemork reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Får montere stoler mens jeg venter på ny pakning. Momo corse kevlar/carbon stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Sist jeg sjekket skulle vell disse kunne justeres til side og ikke på skrå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå