schtein Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 Har vært noen griser her! Få vekk alt skrotet og gjøre det ordentlig Bekkis i full gang Mr Mykland og Akemork reagerte på dette 2
schtein Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Mr Mykland, turbina10 og Akemork reagerte på dette 3
golf325turbo Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Oppdater med tall når bilen er ferdig benket )
schtein Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Skrevet Juni 6, 2014 Ble 400 før glykolen havnet på gulvet. Bare å få oppover ei ny pakning dra sørover igjen. Må skryte litt av tuningsenteret diesel power. De virker jævli proff. Blir nok flere besøk der i fremtiden.
tommyheimberg Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Enda ein topppakkning? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
schtein Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Skrevet Juni 6, 2014 Fjorårets fadeser skyltes nok for høy komp. Må ha vært noe med cometic pakningen denne gangen, blåste ut kjølevæsken på safe kjøring. Bilen starter og går fint så kan ikke være mye. Oljen er enda fin osv. Nådde kun 1,4 bar, søndag/mandag er vell toppen av så får vi se.
schtein Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Skrevet Juni 6, 2014 LIKER!! veldig stilig med mattsvart Bare grunningen, blir lakk iløpet av sommeren.
schtein Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Er vell slik det ser ut når mls pakningene ryker. Er misfargingen på bloken noe jeg burde miste nattesøvnen av?
schtein Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Skrevet Juni 10, 2014 Har tatt et par telefoner idag. Cylmo kjenner ikke til motoren min, ingen ting registrert på værken person eller foretaket som solgte meg pakken. Men en ting kunne de si, en 5lags cometic pakning på 2,2mm var nesten umulig å få til å holde med trykk... Ny athena cooperrings pakning fra ksr er på vei.. Akemork reagerte på dette 1
schtein Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Skrevet Juni 12, 2014 Får montere stoler mens jeg venter på ny pakning. Momo corse kevlar/carbon stoler
schtein Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Skrevet Juni 12, 2014 Sist jeg sjekket skulle vell disse kunne justeres til side og ikke på skrå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå