schtein Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 fy faen for en størrelse xD blir det vifter bak eller foran den nå? Ja har et par vifter som skal på, blir sikkert trangt bak Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Noen som trenger audi? Så har jeg såvitt begynnt på gulvet i bagasjen Må sage ut litt av bakfangeren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Hvor mye kan mann få for motor pakken min? Komplett med sprut osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Noen som trenger deler? Org urørt m50b25 blokk, org topp, m52b28 veiv. org innmat til m50b25. Jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 Jeg trenger blokk og veiv er solgt. Innmaten tror jeg er kastet. men har et par topper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Topper har jeg nok av selv lol må ha den 2.8 veiva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 bytte motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Nja, får jeg litt igjen for denne blir den solgt. Blir verken bil eller kjøring i år uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå