bmwx1xdrive23d Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Min kjære 325 ix, 87 modell ble stjålet i dag fra parkeringsplassen hjemme i spydeberg. Om noen har opplysninger om bilen er jeg meget takknemlig for det. Dusør loves Beskrivelse av bilen Ue74651. Mørk blå metalikk nyresteurert bil Svart m3 skinn Sommerdekk på 10 eket felg Mangler dørtrekk v side 2 dørs kupe Bil observert av politi for en time siden bak kambo senter utenfor moss Ved opplysninger om bilen, ring politi, eller meg på telefon 45218735. Ønsker veldig gjerne igjen bilen jeg har lagt ned 500 timer i Even
Silverboy Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Kjedelig å høre! Hva gjorde politiet med observasjonen?
bmwx1xdrive23d Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 De ringte meg, og spurte om jeg eide denne bilen, og bestilte viking for å taue den til dem for å sikre spor. Men innen viking kom, var bilen kjørt videre!!!! Det var kansje 30 min fra politi dro, til viking kom, da borte!!
Lommelom Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Fan svarte hvorfor passet ikke politiet på bilen til viking kom kan man nå lure på
TheEspenK Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Fan svarte hvorfor passet ikke politiet på bilen til viking kom kan man nå lure på Ja er det mulig å være så sidrompa når du jobber mot forbrytere, nesten så en regner politiet som medskyldig. Gå til avisa og blås ut frustrasjon over tyveriet
Madde Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Fan svarte hvorfor passet ikke politiet på bilen til viking kom kan man nå lure på Ja er det mulig å være så sidrompa når du jobber mot forbrytere, nesten så en regner politiet som medskyldig. Gå til avisa og blås ut frustrasjon over tyveriet Fy faen!! trist å høre sånt!! Send regning til politiet.... satan så ubrukelig å finne bilen for å så la den bli borte for andre gang.. Jeg håper du får tilbake bilen i god stand! Dette er stoff for media.. la ubrukelige betjenter bli hengt ut offentlig!
bmwx1xdrive23d Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Ja, er veldig kjdelig, men er egentlig mest interesert i å få igjen bilen min.
bmwx1xdrive23d Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Nei, ikke hørt noe mer. Så regner egetnlig med at 400 arbeidstimer, og 100000 i deler er ut vindu:) Men finner jeg vedkommende som har gjort dette, han spiser gul snø
Alpejohn Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Syns virkelig politiet burde få høre dette!! Slik skal ikke skje! Er jo like dumt som å arrestere en forbryter, og si, sitt på benken her, vi skal bare bort på stasjonen og hente håndjern.............. Forstår ikke at det er MULIG og gjøre en slik GEDIGEN tabbe..... Håper virkelig du får igjen bilen!
Scampi Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Nå kan det hende at det skjedde viktigere ting som gjorde at de måtte rykke på et annet oppdrag, det vet vi ikke. Man kan skrike om underbemanning og slikt, men der og da hadde de nok en god grunn for å dra. Bor utenfor Moss og jobber i sentrum, så jeg holder selvsagt øynene oppe
bmwx1xdrive23d Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Neida, de hadde ikke annet oppdrag, de reiste tilbake på kontoret og hadde god tid å prate med meg. Men serdu noe, si ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå