integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Overskrifta seie vel det meste.Aven Auto ( Glenn Aven ) Har endelig komt igang. Motor oppsett: PPF blackline 50mm Dump. ARP i alt. 990cc dyser. Vanos block off kåpe fra PPF. Cooperring pakning. PPF Råder. Cp stempel. Precision 46mm wastegate. Precision 6765 bilett turbo. PPF Turbo grenrør. Deatschwerks in tank pumpe. 618 trykkplate og 4 pucka lamell fra PPF. Maskinert m20 svinghjul. Understell m.m GSP Understell. Bur fra Pedersen racing. Hydraulisk håndbrekk fra GS. Noname sportstoler. Og semska skinn ratt. Blir nok bra dette, men hvorfor fjerne vanos? Vipec feks styrer denne fint. Kan lage Vipec plug and play på s50 inkl vanos. . Den hjelper til å gi mer effekt/moment helt opptil 6000omd.
|Ole| Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Er vel PPF som har laga oppsettet, eg og resten av gutta her har ingen erfaring med desse motorene så derfor ba vi PPF lage eit oppsett
brunsame Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Har du m3 spindler eller vanlige spindler framme? Om du har m3 kommer desverre ikkje wisefab kittet til å passe:/ Det har vi faktisk ikkje sjekka, isåfall er det jo bare å skifte Takker for tips foresten EDIT: Vist eg ikkje tar heilt feil har han ein delebil stående, om ikkje så har skrapen nokk av E36 Hehe:p ja jeg var den første som bestilte wisefab fra gs.. Men jeg har m3 spindler og da passet di desverre ikkje.. Tenkte å skifte spindler men iomed at jeg har k-sport bremser blir det dyrt med nye bremser:p så jeg sendte i retur og lager heller kit selv:) Ser forseten ut som dette blir et morsomt bygg!
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Er vel PPF som har laga oppsettet, eg og resten av gutta her har ingen erfaring med desse motorene så derfor ba vi PPF lage eit oppsett Hmm de har nå begynnt å bruke vanos de også.. Sku vell kvitte seg med Vanos blocken da . Hvis det ikke har vært snakk om kambytte da er det jo en annen sak.
|Ole| Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Drive med mykje rart her på versktedet til Aven Auto, kompressor på ein 1000cc scooter er no ikkje feil
|Ole| Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Da er coilovers, wisefab +++ komt i hus Oppdatering kjem fortløpande når det blir gjort noko, eiger drive jo lakk/kaross verkstad +++ så blir liten tid til dette
Lars89 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Gromt! Ikke glem å sveise inn forsterkninger i innfestning til bakstillinga hvis dette ikke allerede er gjort
Grøneng Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Gromt!Ikke glem å sveise inn forsterkninger i innfestning til bakstillinga hvis dette ikke allerede er gjort Planen er og ha bur fra tårn til tårn + litt søm sveis
|Ole| Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Mr Grøneng kom med eit litt bedre og oppdatert bilde
|Ole| Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Aven Auto har fått tig apparat og dreiebenk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå