Gå til innhold

E36 M3 s50 b30 turbo Er til salgs, sjå salgs annonse s6!!

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har Aven fått på plass seter, brekk, nye bremserør, fjerna abs også måtte eg ta litt beire bilder av den skrudde fronten med braketter til IC og olje kjøler.

kv28285nj43jo69yhhs2.jpg

9zghdxrhct67bqfwlc1g.jpg

ctm6b73df63yqysi9z44.jpg

7cn8xkqgt81ej0m5bl47.jpg

aeftr00i1pve1iokz59a.jpg

z9o6x28935obd074b66d.jpg

Skrevet
Hvorfor la dere bremserøra inni bilen ?

Rett og slett fordi det var enklest antar eg siden han ville ha nye rør uansett :)

Skrevet

Det er jo ikke noe vanskeligere og legge dem under bilen, ser mye bedre ut . Og når han først skal bygge s50 turbo og kjøpe masse grombiter så tar han den snarveien? [-X

Skrevet
Det er jo ikke noe vanskeligere og legge dem under bilen, ser mye bedre ut . Og når han først skal bygge s50 turbo og kjøpe masse grombiter så tar han den snarveien? [-X

Kvar sin smak, viktigste er att det funker. Er mindre utsatt og når han tar den "snarveien"...

Skrevet

''hver sin smak'' er alltid forsvarsargumentet her på bimmers når noe er stygt eller feil.

To shame det ikke kan motsies :^o

Kommer nok til å gå bra den her ! :D

Skrevet
''hver sin smak'' er alltid forsvarsargumentet her på bimmers når noe er stygt eller feil.

To shame det ikke kan motsies :^o

Kommer nok til å gå bra den her ! :D

Også er det hundre stk her på bimmers som ikkje forstår att folk kan ha forskjellig smak om kva som er bra/fint/stilig eller ryddig :) Eg har ein mistanke om att han har lagt røra inn i bilen for å skåne dei ;)

Skrevet

Skåne de fra småstein? og grass og sand og søle ogsånn ? Skjønner da ikke hvorfor rolls roys phantom ikke har dem inni altså!

Okei, greit nok. Men skal det liksom se ''racing'' ut med bremserøra til brekket inni coupeen? :lol:

Men stå på! :D:lol:

Skrevet

Okei, sorry vis jeg ikke forstår. Men da er det jo kanskje lurt og få mellomakselen inni bilen og da. Dere skjønner hvor jeg vil. Men jeg driter vel i det:P er jo ikke min bil! Gleder meg til å se bremse utskrifter etterhvert! :)

Skrevet

Mellomaksel? Bremserør? Hah, litt av ei samanligning. Du skulle skreve bensinrør :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...