|Ole| Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Motor komt ut, oljekjøler og intercooler på plass
|Ole| Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Da har Aven fått på plass seter, brekk, nye bremserør, fjerna abs også måtte eg ta litt beire bilder av den skrudde fronten med braketter til IC og olje kjøler.
Gravstein Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Flott arbeid, var ikke lite solid den fronten da
|Ole| Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Hvorfor la dere bremserøra inni bilen ? Rett og slett fordi det var enklest antar eg siden han ville ha nye rør uansett
M3 Atle Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Det er jo ikke noe vanskeligere og legge dem under bilen, ser mye bedre ut . Og når han først skal bygge s50 turbo og kjøpe masse grombiter så tar han den snarveien?
|Ole| Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Det er jo ikke noe vanskeligere og legge dem under bilen, ser mye bedre ut . Og når han først skal bygge s50 turbo og kjøpe masse grombiter så tar han den snarveien? Kvar sin smak, viktigste er att det funker. Er mindre utsatt og når han tar den "snarveien"...
M3 Atle Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 ''hver sin smak'' er alltid forsvarsargumentet her på bimmers når noe er stygt eller feil. To shame det ikke kan motsies Kommer nok til å gå bra den her !
|Ole| Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 ''hver sin smak'' er alltid forsvarsargumentet her på bimmers når noe er stygt eller feil. To shame det ikke kan motsies Kommer nok til å gå bra den her ! Også er det hundre stk her på bimmers som ikkje forstår att folk kan ha forskjellig smak om kva som er bra/fint/stilig eller ryddig Eg har ein mistanke om att han har lagt røra inn i bilen for å skåne dei
M3 Atle Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Skåne de fra småstein? og grass og sand og søle ogsånn ? Skjønner da ikke hvorfor rolls roys phantom ikke har dem inni altså! Okei, greit nok. Men skal det liksom se ''racing'' ut med bremserøra til brekket inni coupeen? Men stå på!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Ett fett om røra er inni eller uttapå bilen vel, mindre tjangs for å ødelegge når han spretter sidelengs over curbsen og knuser gulvet Må tenke på kem som skal kjøre denna bilen og
M3 Atle Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Okei, sorry vis jeg ikke forstår. Men da er det jo kanskje lurt og få mellomakselen inni bilen og da. Dere skjønner hvor jeg vil. Men jeg driter vel i det:P er jo ikke min bil! Gleder meg til å se bremse utskrifter etterhvert!
|Ole| Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Mellomaksel? Bremserør? Hah, litt av ei samanligning. Du skulle skreve bensinrør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå