kaffe Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Hei, kanskje et dumt spørsmål, men jeg spørr allikevel. Skal det ikke være noe lekkasje fra panoramataket når det regner eller når man vasker bilen i det hele tatt? Hos meg er det alltid litt lekkasje fra den bakre delen av luken akkurat ved begge bøyene. Har smørt opp pakningene og ser ikke noe skader heller. Derfor jeg spør, lurer kanskje på at det skal bare være slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Tviler sterkt på at det skal være slik... Skal jo ikke komme vann inn i bilen selv om mann vasker den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Dette er ett kjent problem. Samme gjelder bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffe Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Hei igjen, da har jeg funnet en technical service som vil hjelpe å gjøre får å utbedre vindsus og lekkasje..... http://forums.5series.net/topic/115159- ... ise-fixed/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå