dejavu Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 En kort tur hjemom. Bilen parkert på veien utfor huset. Da jeg skulle kjøre videre ser jeg at noen har startet helt bakerst,og laget en hvit stripe stort sett langs hele ene siden på bilen. Det ser først helt fryktelig ut,særlig fordi lakken der var uten en synlig ripe fra før. Etter at jeg gnikker litt med en fuktig fille,så dempes inntrykket noe,men inntrykket av ødelagt klarlakk er ikke til å ta feil av. Trolig noen med en småstein eller mynt. Men,-er det noen som av disse bildene kan vurdere hva som kan gjøres? Bilen har tidligere (forrige eier) også blitt utsatt for samme type hærverk på begge sider,og praktisk talt hele bilen ble da omlakkert. Derfor er lakken ikke eldre enn 2 år. Har hørt om produkter hvor en kan rubbe vekk slike striper. Noen som har kjennskap til om disse er effektive?Og evt. om hvordan de brukes? Det er frustrerende at man ikke kan få ha sine dyrt ervervede eiendeler i fred,og for gale at det skal kjennes utrygt å parkere bilen på utsiden av egen bolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Vil tro at litt voksing av bilen vil skjule det verste, men legg inn en forespørsel i linken under, så får du nok hjelpen du trenger: http://www.detailersclub.no/forum/forum ... s-utfoert/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Hadde du vært i Oslo området, kunne jeg våtslipt og korrigertdette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Hadde du vært i Oslo området, kunne jeg våtslipt og korrigertdette. Da betyr det at jeg kanhende ikke trenger omlakkering? Noen kolleger på Stavangerkanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå