Gå til innhold

Spesiell E34 Touring 530IX Enduro

TheEspenK
 Share

Anbefalte innlegg

Nei så rått :D Hadde de bare droppa det høye taket så hadde jo denne kunne blitt en riktig så tøff sak, dumt at man aldri fikk noe større en 525 med firehjulsdrift. E34 530IX hadde jo vært den ultimate vinterbilen :)

Artig å se at det ble ekspremitert med slike konsepter før Audi kom med Allroad, BMW skulle bare gjort virklighet ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

Nei den var ikke veldig vellykket i "starcraft"-utførelse men enig fredrik90, 3.0L er nok artig på vinterføre. 246hk/316Nm.

Også trenger jeg litt oversetter-hjelp......................

Zwei Millimeter mehr Zylinderbohrung und eine Spezial kurbelwelle für zehn Millimeter mehr Hub vergrößern das Hubvolumen des Sechszylinders um 0,5 auf 3,0 Liter

Ettersom jeg skjønner.... 2mm større sylinder-bor og er det 10mm mer slaglengde ved hjelp av veiv med lenger slag........ Håper noen er no mer språkkyndig enn meg #-o

Stemmer det vil denne motoren ha 85slag og 86bor... Tenker bare høyt, e34 2.5L 75slag og 84bor, e39 2.8L = 84/84. Burde nesten være godt på vei til 220hk med en 2.8veiv og litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

sjekk spesiellt forsetene
Det har ikke jeg sett før nå, det er en del forandret i intreøret, skal vel svinge en stund for å dette ut av de stolene der :)
likbil-look
Får trøste seg med at den styggeste likbilen enda ikke er bygd.

iyl0cdgr0w2n3s165i9f.jpg

Til dere som ikke har vært inne på linken, det ligger 24bilder der bla med telt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...