killarinc Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Hei da skal jeg lage en liten diy om hvordan man skifter skins, legger inn forskjellige program, spill, osv på huangilan. Første man må gjøre er og laste ned programmet som må startes http://home.broadpark.no/~mehelger/WolfNCU.rar Denne må kopieres over på sd kortet på høyre side som man også har gps programvaren. Mappen wolfncu må ligge i egen mappe. Jeg har lagd en mappe som heter gps en med musikk og en som heter wolfncu. Når du har gjort dette kan du programmere selv i wolfncu.ini filen. Denne er ferdig konfigurert og vil fungere sånn som den er vis man legger det i rekkefølgen jeg har over her. Når dette er gjort putter man kortet inn i sd lesern på spilleren og går inn på setup>navigasjonssetup og der man velger navigasjonprogram blar man til filen wolfncu.exe istedet og starter programmet ved og trykke på navigasjonsknappen. Nå vil programmet starte og du kan velge selv hvilken skin du vil ha. Jeg har bare lagt inn et par stykker som da er Idrive i forskjellige farger. Kan ikke ramse opp alle konfigurasjoner her men vis noen lurer på noe eller ikke skjønner alt så beskriv problemet her og jeg skal svare så godt jeg kan. Skal også få tatt en video av hvordan det funker straks. Vil også legge til at det følger med en del programmer og skins og deriblant en filexplorer som gjør at du kan få access til opperativsystem og alle filene på spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Vis flere bilder videor er ønskelig så si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Takk for diy! Dette må testes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Tror du denne funker på Dynavin også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Spørs vell hvilken operativsystem det er på dynavin. Må være windows ce 5 eller nyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 det er WinCE5 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Tja jeg kan vel egentlig si at dette var vel noe av den største dritten jeg har prøvd? Beklager men dette var dårlig gjennomført for han som har lagd dette. Dårlige oversettelser, dårlig GUI, dårlig etterligning kan man vel si egentlig. Forventet ikke stort egentlig da men dette her var for dårlig. Byttet tilbake til iGO Primo jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Er jo ettersom hva du gjør det til selv. Har kommet et stykke på programmeringa mi og begynner og bli bra. Oversettelsene må du jo gjøre selv da det egentlig var på tysk og jeg har bare gjort om noe. Resten må du gjøre selv i .ini filene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Og ikke glem at hovedpoenget med dette programmet er at du kan gjøra hva f du vil med spilleren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Sant det da. Jeg måtte bare klage litt. Fant denne her på dynavin forumet også, men jeg gadd ikke prøve den da jeg så det var på tysk. Men men, det er jo alt om å personliggjøre sin bil, men jeg begynner bli så lei av elektronikk og multimedia nå at det er til å spy av. Skal kun drive med mekanikk jeg nå fremover, motor og eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå