Rabies Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Jeg har i det siste opplevd at bilen min (98 mod e36 318i) oppfører seg litt snodig når jeg skal starte den. Ofte så virker det som om starteren ikke "får skikkelig tak". Altså den gir mer skrapelyd uten å starte motoren. Må gjerne vri om nøkkelen 2-3 ganger før den samarbeider skikkelig og det tiltar ved varm motor. Er det starteren min som er sliten eller kan det være noe annet som gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Antageligvis innslaget på starter som er defekt. (Starteren går rundt, men kobler ikke inn) Noen verksted kan fortsatt bytte div deler på starter, men regner med det blir billigst å kjøpe ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Er nok starteren ja..Sikkert værdt et forsøk å smøre den opp. Bare hørt at det er mulig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Æsj bæsj... Får bestille starter også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Du får pant på den gamle starteren skal gjøre, om du leverer den ved kjøp av ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå