Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lufter et salg av godfelgene mine, da jeg ser på muligheter til og gå ned til 18" felger

og litt mer gummi (litt mer komfort)

Felgene er så og si strøkene, et bittelitt kjørt i kanten på den ene framfelgen ellers skal de være

meget pene. Husker når jeg skulle handle disse var det meget vanskelig og få tak på disse, og det tror

jeg vel de er den dag i dag også? nypris ligger vel på rundt 3000kr stk.

på bakfelgene sitter det 275/30x19 achilles dekk som går ihvertfall en sesong til, fremme er det 245/35x19

som er utslitt.

Pris? tja som sagt veit ikke helt om jeg vil selge men får jeg ok pris så er vel muligheten for salg der.

Så om noen er int så kom gjerne med bud og ikke gidd med skambud på 3000,- osv

025.jpg

026.jpg

030.jpg

063.jpg

her ser dere skaden på den ene felgen fremme

DSC00500.jpg

utslitte hjul fremme

DSC00503.jpg

ok dekk bak

DSC00501.jpg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva skal du ha for dem og kunne du tenkt deg andre hjul i innbytte? Har et sett org E39 M5-hjul med meget bra dekk liggende.

hei, har bud på 7K på felgene. Tja kunne kanskje vært intressangt. er 18" det ja? hvordan dekk?

Skrevet
hvor kjøper man de rh senterkoppene mangler 1 :P så send om du veit noen sider :D

Takk!

det har jeg dessverre ikke peiling på, Ebay??

Skrevet
Hva skal du ha for dem og kunne du tenkt deg andre hjul i innbytte? Har et sett org E39 M5-hjul med meget bra dekk liggende.

hei, har bud på 7K på felgene. Tja kunne kanskje vært intressangt. er 18" det ja? hvordan dekk?

8" og 9,5"x18. Skal sjekke opp dekkmerke i morra.

Skrevet

8" og 9,5"x18. Skal sjekke opp dekkmerke i morra.

Fint det, gi meg en tilbakemld imorgen da.

snakket foresten med Nordisk felgimport V Eirik og han kunne fortelle at det pr dags dato var umulig og få tak på disse felgene nye så ikke sikkert det kommer mange slike sett til salgs.

Skrevet
disse hjula liker eg kjøpte eg sett nye slike i 97 men da i 17" 8.5 å 10x17 :) disse hadde gjort seg på e-39`n min va er buda på di ?

har bud på 7k ja.

Skrevet

Hva med bytte i smidde kantfelger? Ruff felger med go kant.. Er 19" da.. Kostet ca 30k nye og er hel strøkne:) kan være int å bytte likt i dine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...