leif harald Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 m3 felger med rå kant selges, bud? 8jx17 ET 35 9,5jx17 ET 30
leif harald Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Står bud, folk vet vel ca hva de er vert. Selger ikke for noe skambud. Da har jeg de heller liggende
leif harald Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 5k? Det er en begynnelse. Men hadde håpet på litt mer da.
leif harald Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 tror ikke det. Ingen flere som vil by?
leif harald Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Hva vil du fram til? Dette er Hölzel Motorsport felger.
R Andersen Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Han vil nok vite om det er ekte M3-felger eller ei. De er ikke ekte M3 felger, da de ikke kom i 9,5" bredde.
leif harald Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Han vil nok vite om det er ekte M3-felger eller ei. De er ikke ekte M3 felger, da de ikke kom i 9,5" bredde. Er vel alt hva man bestilte det. Trodde en enkel måte å se om de er ekte eller ikke er å se at det står inngravert motorsport å at de har de 5 små hullene rundt felgen likt med boltsirkelen som man bruker bmw spesialverktøy til å løfte av å på felgen ved demontering å montering. Disse skal være orginale ifølge forrige eier, men jeg kan ikke is noe 100%. Men dette er en salgstråd... Hölzel som ble levert i den dimmen.
R Andersen Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Disse er ikke ekte M3 felger. De ble ikke levert i 9,5" bredde, de har "hull" i eikene og det står Motorsport i ett ord på orginale, samt BMW. Det er stort sett BBS og Ronal som lager felgene til BMW.
Øyvind L. Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 De felgene er ikke ekte BMW felger.. De felgene du har der solgte de på Eiker Motorshop før. Jeg hadde akkurat slike felgene førselv.
leif harald Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Ok, men uanz om de er orginale eller ikke så selges de hvertfall. kom med bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå