vingebil411 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hei Må kjøpe ny venstre Xenon lykt pga klarte knekke justeringsskruene :/ Har sett på lykter Både på Gs bildeler og Schmiedmann, Gs hadde jo Klart dei dyreste prisene. Men fant Orginale HELLA Lykter på Koed til ganske bra pris. har dei lyktene med kvit blinkglass, men det eg lurer på At kan prisen stemme med at ei lykt kun koster 3582? inkl moms,Synest dette var veeldig billig forhold andre sider? Følger det med noen monterings beskrivelse ? takker som vanlig for all god hjelp her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Muligens at det er for halogen, de lyktene du har funnet, de er billigere. Men om du har 01 modell så kan du åpne lyktene for å skifte justeringsskruene. Jeg gjorde det på min bil, kurant sak å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 vare nr til lykta er www12549 Er det ikkje denne lykta eg må ha ? hella xenon lykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Det stemmer, dette er korrekte lykter. De er ikke såååå dyre. Men det er fremdeles billigere å skifte justeringsskruene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Ja, er vel det. Får ta og prøve det letteste først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Det letteset er jo å skifte ut lyktene, det billigste er å skifte justeringsskruene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå