N.E.W. Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Har fått en liten pjokk, og er keen på å la han være med på kjøreturer i morrobilen. En skal tidlig krøkes, og han må sitte i bakoverlent babysete en god stund til. I den forbindelse må jeg koble ut Airbag'n på passasjersiden. Går dette? Hvis ja, hvordan?
vegard89 Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Må vel ta kontakt med bmw forhandler. Regner med at dem kan fikse dette
DieselVegard Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Jeg har tenkt på akkurat det samme med akkurat samme bil. Del svaret om du får et er du snill
HMW Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Har fått en liten pjokk, og er keen på å la han være med på kjøreturer i morrobilen. En skal tidlig krøkes, og han må sitte i bakoverlent babysete en god stund til. I den forbindelse må jeg koble ut Airbag'n på passasjersiden. Går dette? Hvis ja, hvordan? BakoverLENT? Eller.. bakovervendt? Vil tro det første sitter i kjøreretningen?
N.E.W. Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Bakovervendt Da har jeg fått svar fra BMW verksted, og det koster jo litt da å koble fra airbag'n på passasjersiden......litt mye.....7500 NOK Man må bytte rullesensoren til sikkerhetsbeltet, samt noe annet stæsj.....og man får ikke en av/på-bryter....dersom man kobler ut airbagen på passasjersiden, så blir den værende slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå