kim lund Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 hei varmevifta i min E46 virker ikke. har prøvd det meste uten hell.. så nå har jeg fådd tilsendt styreenhet men den er ikke lik min i fasong, men har samme kontakter. hva er forskjellen på de? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Du kan jo gi litt mer info om din E46, mulig du bare har fått en nyere revisjon altså. Er kontaktene like på baksiden da? Årsmodell på bien din f.eks? det gikk et skille i 99 på IHKA paneler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim lund Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 det er en 2003mod 318i touring. kontaktene bak er like ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Den ene styreenheten skal vel sitte der den sitter.. den andre er vel formet slik at du kan sette den et hakk lenger ned (for de som evt vil oppgradere til Skjerm på dasjbordet) Du kan jo sjekke om den nye er litt kortere og mer kantet. da skal den kunne festes der hvor det lille oppbevaringsrommet med lokk sitter. men når du nevner at varmevifta ikke funker.. har du sjekket motstanden ? eller om det kan være noe galt med kjølesystemet ditt? tempføler? etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Det er samme enhet om det er oppe eller nede madde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Det er samme enhet om det er oppe eller nede madde Er du sikker? jeg er nesten helt sikker på at enheten som sitter oppe er rundere ni de nederste vinklene.. sjekket ut om hva jeg måtte bytte på min egen 2002 e46 for å få skjerm. klimaenheten var en ting. Skal ikke stå på mitt for mye kan være mulig du har rett her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Jeg flyttet min ned etter montering av Navi i bilen. Måtte ha en annen brakett bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Ah.. skjønner. men vil da tro at ilfg bildet så er den ene ment for å være oppe og den andre ment for å være nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå