Erlendmelk Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Jeg fylte opp leppa mi med random stickers ja Haha, ble ikke akkurat noe jubel her inne hvertfall + nesten halvparten av stickersene ble slitt av etter en natt med regn/snø og skraping i asfalten.. så jeg tok den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Jeg fylte opp leppa mi med random stickers ja Haha, ble ikke akkurat noe jubel her inne hvertfall + nesten halvparten av stickersene ble slitt av etter en natt med regn/snø og skraping i asfalten.. så jeg tok den av selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 hva vil du gi for den? nesten halvparten av klistermerkene er slitt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Et gammelt bilde av golfen. Hadde dette klistemerket på rudskogen 2011 i sommer. Mongen som reagerte på det for å si det sånn:P Står faktisk endo på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Jeg begynte på en liten samling, men det ble igrunn med det.. Var tiltenkt e36'n, men nå når jeg skal konvertere til e28 så synes jeg ikke det passer seg helt. Hadde noe på gamle opelen.. men vet ikke om jeg har bilder av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Feks å klistre på "daily driven" og sånne ting på en vanlig bil blir jo rimelig teit.. Greia med det merket er jo at bilen er så mega strøken og ubrukelig lav, at det faktisk er litt imponerende at den blir brukt til vanlig.. Merkene burde liksom stå litt i stil med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Jeg begynte på en liten samling, men det ble igrunn med det.. Var tiltenkt e36'n, men nå når jeg skal konvertere til e28 så synes jeg ikke det passer seg helt. Hadde noe på gamle opelen.. men vet ikke om jeg har bilder av det Hvor handlet du stickers? har lyst på den hånda jeg å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Jeg hadde stickers på en golf jeg hadde... Måtte ha dem i ruta.. Limet beit så dårlig på rusta Ellers så ble det litt mer permanent dekor på den etterhvert Smøbøllete med 8,5x13 tucka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Hvor handlet du stickers? har lyst på den hånda jeg å. De ble handla på ebay. Shocker heter den. Mener på at de er å få på http://www.hogstad-trading.no til en god penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddgummi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Her er noen jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 i frontruta bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Liker at du "tør" å gjøre ting med bilen selvom du kjører en Alpina, Sørlie Nydelig, perfekt bil! Einseren over var heller ikke til å gjemme bort, tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 . Ikke bil men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hahahah. Så jeevli fett kjøleskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Liker at du "tør" å gjøre ting med bilen selvom du kjører en Alpina, Sørlie Nydelig, perfekt bil! hehe, må jo få lov og gjøre ting sånn jeg vil så får folk mene det de mener men tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå