bayerne34 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Som emnet sier, er dette en orginal eller kopi/replica mtech front til E36? Er det mulig å se fra bildet? Legg merke til at festene inni fangern er lakkerte også(noe bmw kanskje ville gjort, men en som bare skulle ha på en kopi fanger ikke ville gjort??). Ganske rart spørsmål, men man kan aldri være for sikker uten å holde den i hånden. BILDE:
Peak Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Det er ihvertfall ingen original M-tech frontfanger. Mulig original M3? Men står det noe på den?
bayerne34 Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Beklager, jeg mener M3 orginal. Selger mener at den er plukket av en orginal M3, noe som kan stemme med at jeg har bakfanger, sideskjørt, sort taktrekk, m3 speil, og en dør med mlister på (jeg vet at alt dette kan være replica, men siden selger sier det er fra orginal m3, skal man tro det?)
Kennethe34 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Skulle den være original så står det vel BMW + ett eller anna delenummer en plass DTM leppa er vel avtagbar på org fanger også?
Anders92 Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Står stempla inn klare BMW merker på innsiden av original m-tech/m3 fanger, som forøvrig er like, såvidt jeg vet!
Peak Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 En liten forskjell på original M3 og en original M-tech fanger er at sistnevnte har en list i inntaket i fangern. Mens M3 bruker "netting", som denne på bildet. Så står det noen BMW logo på baksiden av den, er det en original M3 fanger
Anders92 Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Trodde det var en valgsak ut fra butikken, som om man velger med eller uten takluke osv!? My bad, isåfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå