Gå til innhold

Er det jeg som har sett feil?er ikke BMW så ille på pris...


babjorn
 Share

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det helt sykt ? Sjekket pris på Radiatorslange på GS-Bildeler/BMW Tønsberg/Koed.Til en E36 316i 94 model M43 motor.

GS-Bildeler skulle ha 11531727448 Radiatorslange org 326.70 + Servicepakke 72kr = 398.70

BMW Tønsberg Skulle ha 11531727448 Radiatorslange org 306.95 + Henter selv = 306.95

Koed Skulle ha (Fant ikke delenummer) Kølerslange 243.50 + Fraktkostnader (0,22 kg) NOK 169,00 = 372.50

Er det jeg som har sett helt feil,eller kommer BMW best ut,hvis man henter selv ? Å + at man får 15% i tilleg til den prisen,så blir det jo enda bedre.Trodde hele tiden at det var billigst på Koed/GS/schmiedmann,men virker som det er helt feil.Så klart,er sikkert andre ting som er billigere på nettsidene,men begynner å lure.

Så ved kjøp på BMW med 15% Rabatt + Henting selv = 269kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har opplevd dette selv. bestiler alltid hos bmw her i byen om jeg bare skal ha noe småtteri jeg. dyrerer ting så pleier jeg å sjekke opp.

bare så irriterende at de er så inkompitente her at man må komme med delenr for å få riktig #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ting er billige (lister til E34 var de billigst på! :) ), men det meste er groteskt dyrt.

Koed har jo fastpris på frakt, så det er jo det som ødelegger prisen der..

Japp er frakten som blir for ille ved kjøp av noe småting,men store pakker er jo dette et + :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...