KnutNilsen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Noen som vet om alle kjørekompjutere er like på e34?? kan alle passe i hverandre? eller di som har klokke, noen som passer der? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Har du analogklokke nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 har analog klokke nå ja. har den største kompjuteren liggans men passer ikke noen andre som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 den skal fysisk passe in i hulet og på kontakten ja, men hvis du bare har 3 ledninger til kontakten så kommer den ikke til å fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 den skal fysisk passe in i hulet og på kontakten ja, men hvis du bare har 3 ledninger til kontakten så kommer den ikke til å fungere.. den passer ikke inn, den er lengere en klokka og kontaktene passer ikke sammen, er en hau av ledninger på den kontakten som skal inn i kjørekompjuteren. derfor e lurer.. Takker får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Den passer ikke fordi den er mye lengere. Den lille kjøregreia passer men du mangler fortsatt ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg har den store til salgs. Passet fysisk i min, men har feil kontakter.. (Se annonsen min for lånt bilde av tilsvarende jeg har.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg har den store til salgs. Passet fysisk i min, men har feil kontakter.. (Se annonsen min for lånt bilde av tilsvarende jeg har.) Har liggende den store selv, men passer heller ikke på kontakten eller i feste til klokka. så hjelper lite med den du har. ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Du kan jo kikke litt på denne: http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/OBC.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Du må bytte eller modifisere ramma for å få inn den store OBC'n. De ledningene du ser i kontakten bak klokka har de fleste e34, men disse ledningene går bare frem til neste kontaktpunkt. Men du mangler MYE skjemalesning og kobling om du vill ha alle funksjonene i den store OBC'n opprative. Om man bare har analog klokke eller den lille OBC'n vil de fleste ledningene du ser i kontakten bak klokka/den lille OBC'n kun gå til første/neste kontaktpunkt. Det betyr mye trekking av ledninger, noen også gjennom torpedoveggen. Om du kun ønsker å montere den store OBC'n for syns skyld må du som sagt modifisere ramma. Skal du ha noe som helst til å virke må du også ha instrumentpanel med CheckControl display, ellers vil du få PPPP error i OBC displayet fordi den ikke kan komunisere med instrumentpanelet. Kontakten bak klokka må også kobles om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Du må bytte eller modifisere ramma for å få inn den store OBC'n.De ledningene du ser i kontakten bak klokka har de fleste e34, men disse ledningene går bare frem til neste kontaktpunkt. Men du mangler MYE skjemalesning og kobling om du vill ha alle funksjonene i den store OBC'n opprative. Om man bare har analog klokke eller den lille OBC'n vil de fleste ledningene du ser i kontakten bak klokka/den lille OBC'n kun gå til første/neste kontaktpunkt. Det betyr mye trekking av ledninger, noen også gjennom torpedoveggen. Om du kun ønsker å montere den store OBC'n for syns skyld må du som sagt modifisere ramma. Skal du ha noe som helst til å virke må du også ha instrumentpanel med CheckControl display, ellers vil du få PPPP error i OBC displayet fordi den ikke kan komunisere med instrumentpanelet. Kontakten bak klokka må også kobles om. åhoy. høres ut som en del jobb de derre, blir vel bare å ha klokka ser d utsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå