VassFEITEN Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Hei. Jeg lurer på hvilke frontlykter jeg skal velge til min BMW 320i sedan e36. Derfor henvender jeg meg her for å høre hva dere mener. Bilde: Her er lyktene jeg har sett på: http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/bmw/3-serie-e36/frontlamper Tenker mest på angeleyes fra AD. Skal jeg isåfall velge svarte eller hvite? Hva mener dere? Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Det fineste og beste er nok orginal lykter med ccfl:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Synes absolutt du burde ha på de du har nå. kanskje bare fjerne øyelokkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Det fineste og beste er nok orginal lykter med ccfl:) Veldig enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Orginale bosh linselykter helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 de lyktene du linker til har under middels kvalitet, behold de du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Takk for tilbakemelding. Jeg skulle gjerne beholdt de jeg har, men greide å knuse den ene lykten, derfor trenger jeg nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Da hadde jeg kjøpt en ny orginal lykt og flytta over ringene, om du absolutt skal ha de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Hvor får jeg evt. kjøpt orginallykter da? På den siden jeg linket til var det lykter fra både AP og DEPO er begge disse av dårlig kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 vet bare at jeg har kjøpt lykter til E36 av den karen der før, og det var ren kinakvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Hva er det du har knust da? Det går an å kjøpe nytt glass på Schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Nytt glass på koed, gsbildeler, og schmiedmann er en mulighet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Jeg har Depo lykter i min E46. Synes absolutt ikke det virket som det var dårlig kvalitet på dem. Her er et bilde av hvordan di ser ut på e46 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Bare jeg som synes originale linselykter er finest på E36? Altså uten angeleyes og annet styr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Nope, er en grunn til at jeg kjører orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå