Whiskydenstore Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Hei Da legger jeg ut disse igjen med nye bilder og mer info. Felgene er Beyern Multi 8,5x19 ET40 og 9,5x19 ET45 og selges med dekk. Dekkene er som følger; Hankook Ventus S1evo 225/35-19 forran og Nakang Ultra Sport ns-II 265/30-19 bak. Dekkene forran kan gå denne og kansje en sessong til, mens bakfelgene fikk ny gummi i July 2011 og har litt over et år igjen av rift garantien. Felgene er ikke perfekte, men de har ikke skader som ikke kan fikses hvis du er perfeksjonist. Se bilder for skadene. Felg 1 Forran Skade felg 1 Felg 2 Forran Skader felg 2 Felg 3 Skade felg 3 Felg 4 Skade felg 4 Grunnen til kantskade på alle felgene er at Hafslund Fjærnvarme gravde opp veien jeg må kjøre for å komme inn i garasjen min sommeren 2011. Når de endelig asfalterte sa de seg fornøyd med en 5 cm høy langsgående kant hele veien. Jeg tok hensyn til dette, men det gjorde desverre ikke sammboeren min. Beklager at ikke bildene er perfekte, men ta kontakt så kan jeg ta nye om nødvendig. Det er bare og ta kontakt på hvis det er noe du lurer på. Felgene befinner seg i Oslo og selges for HBO 6000 ink dekk. Hilsen Are Kim Rønsen tlf. 41635375 epost roensen@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Står jo pris i teksten under bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 HeiGrunnen til kantskade på alle felgene er at Hafslund Fjærnvarme gravde opp veien jeg må kjøre for å komme inn i garasjen min sommeren 2011. Når de endelig asfalterte sa de seg fornøyd med en 5 cm høy langsgående kant hele veien. Jeg tok hensyn til dette, men det gjorde desverre ikke sammboeren min. Beklager at ikke bildene er perfekte, men ta kontakt så kan jeg ta nye om nødvendig. Det er bare og ta kontakt på hvis det er noe du lurer på. Felgene befinner seg i Oslo og selges for HBO 6000 ink dekk. Hilsen Are Kim Rønsen tlf. 41635375 epost roensen@gmail.com Hvordan vil disse passe på e90 lci tro? ET er vel 31 originalt på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethSHenie Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Lurer på det samme, har en e90 09 mod, vil disse passe rett på her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Lurer på det samme, har en e90 09 mod, vil disse passe rett på her ? Med 5mm spacer forran og 10mm spacer bak vil de ha samme bredde og innpress som jeg har på min e91. http://i7.photobucket.com/albums/y270/Y ... G_9444.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y270/Y ... G_9451.jpg Vil tro det går greit å kjøre uten spacer forran. Bak må man muligens ha spacer for å ikke ta borti på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Lurer på det samme, har en e90 09 mod, vil disse passe rett på her ? Med 5mm spacer forran og 10mm spacer bak vil de ha samme bredde og innpress som jeg har på min e91. http://i7.photobucket.com/albums/y270/Y ... G_9444.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y270/Y ... G_9451.jpg Vil tro det går greit å kjøre uten spacer forran. Bak må man muligens ha spacer for å ikke ta borti på innsiden. Hva med utsiden da? Jeg har cirka null peil på hvordan dette med impress funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Inpress er et mål på hvor mange mm senter på Felgen ligger offsett i forhold til navet Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Hei. Mye stress på jobb og en bil som plutselig tok kvelden så har ikke vært innom her på ei stund. Pris står under bildet, men er open for bud. Vil tro de passer på e90/91, men dette er ikke noe jeg kan uttale meg om. Kunne eventulet ha kommet og prøvd de. Bare og sende melding hvis jeg er litt treg på og svare her. 41635375 Hilsen Are Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Bunp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Bunp Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå