Gå til innhold

Min 528i Touring


 Share

Anbefalte innlegg

Ble med engang mye bedre med sommersko ja :) få på facelift lykter nå så er du allerede komme veldig langt ;) du ser jo bare hvor mye felgene løfter bilen. ;)

Ja felger har mye og si :D

Hadde helt klart blitt bedre med facelift, men blir å beholde de gule lampene rundt om inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merka greit forskjell på bensinforbruket med sommerdekka gitt :?

50km langs E18 gikk tidligere på 0,78 med vinterdekk. Mens nå 0,95 på sommerhjul.

Ikke bare positivt med større hjul :)

Men har hatt biler med vriåttermotor som har tatt samme strekka på 2l på mila, så kan vel ikke klage så mye :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

liker godt den grillen men sliter med dem crom rillene i mitten... å en polering på lyktene dine hadde hjulpe.vis ikkje bilde lyver da så matte ud... med det gjorde bilde og... tog mine lykter med autosol å så kan du bruke lakkrens å bonevoks etter det.. brukte purpel metal finish.men mye så funker.sikker andre med andre erfaringer og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rillene er nok litt smak og behag :)

Ja lyktene er/var rimelig matte. Prøvde først med autosol, men syns ikke det ga noe særlig resultat. Så prøvde med rubbing, og det hjalp en del. Men de blir ikke helt 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet Mikael-B :) Hadde egentlig bestemt meg for å beholde gule blink siden "alle" andre har hvite.

Er nok en fare for at de må våtslipes ja. Hva slags papir bruker man til det? Og hva slags middel bruker man for å polere de opp igjen etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av hvor ripete de er, så pleier jeg å begynne med 400 eller 800 papir. Så videre til 1200 og avslutte med 2000 om du vil ha det veldig blankt.

Jeg pleier å bruke 3M eller Scholl proff produkter (Grønn 3M til grov polering og blå til finpolering, eller Scholl S3 gold til grov polering og S30 til finpolering).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for tipset :)

Tok noen bilder istad igjen etter jeg har gått over de med rubbing. Kanskje ikke så lett å se på bildene, men det er noen skjolder igjen. De ble mye bedre, men ikke bra nok.

IMG_0047.jpg

IMG_0052.jpg

IMG_0051.jpg

IMG_0053.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...