Gå til innhold

Min 528i Touring


 Share

Anbefalte innlegg

Nye bruksbilen.

En godt holdt 528ia touring.

Bakluka er ferdig rusta, og det er et par småflekker som må tas til våren, ellers er det veldig lite rust!

Fulgte med en bunke kvitteringer på tilsammen 80K som er gjort de siste årene.

Fikk bilen til en helt grei pris, så det er rom for noen oppgraderinger etterhvert :)

Holder på med et husprosjekt også, så får ta ting etterhvert.

Første på lista er å få på noen skikkelige sommersko, og ny bakluke.

Si ifra hvis dere vet om luke som er rustfri.

Må vel også ha en M-tech front og speiler.

096-2.jpg

Liten skade på ventre forskjerm etter at casterstaget røyk for forrige eier.

103-1.jpg

104-1.jpg

105-1.jpg

106-1.jpg

107-1.jpg

God plass

109.jpg

Glassluke

111-1.jpg

110-1.jpg

Den her sliter jeg med. Skal være avtagbar, men den har nok stått på siden den blei montert i 2009, så den sitter godt.

099-2.jpg

101-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sikker på at du demonterer hengerfeste rett? du skal dra ut den låsen ut mot høyre (den er fjørbelastet).. så skal du vri hengerfestet slik at kula peiker ned mot bakken... så drar du den ut. over..

Stemmer nok som du sier ja, men tror det har rusta fast inni der.

Det lille hjulet er til å vri på, men jeg får ikke dratt den ut til høyre. Drar jeg for hardt så løsner bare håndtaket som skal vries, så da står jeg med det i handa.

Har brukt en halv boks med 5-56, men det er like håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ang høyden på bilen.

Den er vel ikke senka, eller?

Syns den ser litt lavere ut enn andre originale touringer...

Er ikke noe som er ført i vognkortet hvertfall.

Forrige eier hadde bilen i 9 år, og han nevnte ikke noe om det heller. Glemte jo å spørre og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dunka til det med baksida på øksa, men det flytter seg kun noen få mm til høyre.

Får prøve med litt varme rundt låsesplinten i morgen.

Av skal det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

liker dei hjula på E39 :) hjul er halve bilen utroligt så mye mer livlig en bil blir med sommer sko.fått av kroken? pussa av ruste på min med stålkost på benksliper så glir fint inn å ud nå... men må settes på med kula ned å vri mot klokka opp :) så muligt det er noe lunde likt hos deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker dei hjula på E39 :) hjul er halve bilen utroligt så mye mer livlig en bil blir med sommer sko.fått av kroken? pussa av ruste på min med stålkost på benksliper så glir fint inn å ud nå... men må settes på med kula ned å vri mot klokka opp :) så muligt det er noe lunde likt hos deg og?

Ja syns E39 kler disse ganske bra. Men må få noen andre dekk på dem, og få shina kantene på felgene. Sporer helt villt med dekkene som er på nå.

Hehe, nei kroken er på fortsatt. Holder på å pusse opp huset, så hengeren er ofte med på tur. Har ikke giddi å stresse med å få av kroken av den grunn. Må få tak i noe å varme med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...