Gå til innhold

e-38 stereo. noen som veit om det er dobbel din eller enkel?


Anbefalte innlegg

enkel eller dobbel din du tenker på? enkel. du kan sikkert lage deg dobbel om du kjøper den ramma som tilhører navi men det blir neppe enkelt å få pent. mulig det krasjer med en ventilasjonskanal inni der og. det gjør det med hauigan / dynavin sin spiller.

her ser du en som har gjort det. ser ikke ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare kjøpt meg en pioneer vanelig spiller uten dvdskjerm eller noe. å det står bare en gammeld kasset spiller som jeg skal bytte ut med den pioneer spilleren. der for lurte jeg på ossn kontakter det var baki der. så jeg kunne få kjøpt overgang og sånne greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en sær bmw plugg, der for du trenger den overgangen ;) er en stor bred plugg med runde tapper inni. mulig du får litt dårlig radiosignal ved bytting av spiller, for det er en mini antenneplugg der, som jeg mener å huske driver antenneforsterkeren. men du får bare prøve nesten.

cassettepins.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takkær! men vet du om en overgang til en pioneer. med mange sånne pinner og 2store. hvor jeg kan bestille det?

Du skal ha overgang til iso. Alle spillere har overgang til iso. (anten med ledning eller direkte på spilleren)

Du har allerede fått tips om biltema. Bilradiospesialisten har heilt sikkert dette og. (+ mange andre elektronikk og bilsterebutikker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...