fanqua Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Kjapt om meg selv først! 18år gammel og bor på Lillehammer, driver på første året mitt som elektriker lærling Min første bil ble en E36 320i sedan '97 modell. Ikke en rakett akkurat, men i veldig bra stand! Var helt orginal når jeg kjøpte den, bare kjerringkjørt etter at den ble tatt inn i Norge. Legg igjen en kommentar, ris og ros, morsommere å lage tråd når man får litt feedback! Litt småplukk som er gjort hittil: -M3 Speil -Hvite blinklys -M3 baklys -Svart grill -Armlene -Baksete med skiluke M3 kit og gt vinge er levert til lakkering, Vmaxx coilovers er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 M3 fangere, skjørt og GT vinge er levert til lakkering. Vmaxx coilovers ble montert her om dagen, firhjulskontroll er tatt og skal prøve å få det godkjent på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Bilder fra prøvemontering av Brock b1 Trangt om plassen? Tror litt valsing må til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Etter 3 kvarter på biltilsynet ble bilen godkjent med coilovers, itt no heft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 M-kit og vinge skal visst nok være ferdig hos lakkereren til helga! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 blir lekkert : ) lyst til å låne bort valsa di en dag ell ? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Så ut som et veldig bra utgangspunkt! Godt i gang også ser jeg, sleng ut noen flere bilder av hele bilen, må få se senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Bra stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Flere bilder kommer! Men er i vintermodus, så er ikke mye den er senka! Er vel ikke lenge før snøen er borte og da blir det andre boller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Ny eksos montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Upw4a_SV ... e=youtu.be Litt bedre lyd enn orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Siden sommern har slått inn ganske bra her i Lillehammer i det siste, måtte jeg prøve på sommerskoa og kjøre en tur. Har ikke fått valset ennå Men den begynte så vidt av seg selv i dag, etter noen fartsdumper Lakkereren er litt på etterskudd, men han trodde det kanskje var ferdig til neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Slurvete med vaskinga.. men men... Foto: Julian Sommer Jacobsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Mer senk fremme...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Nei sier du det Er i vintermodus, og felgene var satt på bare for morro skyld siden det var fin vær! Tilbake til vinterhjulan nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå