Gå til innhold

LOWly e90 pre-lci Selges

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

var å skulle skru opp coiloversen i dag til vinterhøyde. men sliter som fan, de sitter som fy, og jeg har smurt, og vasket av gjengene men ikke f... noen som har noe tips? ( den ville skru seg litt opp, også satt det bom fast!)

fikk samtidig prøvemontert de nye sommer felgene:

DSC_6244.jpg

DSC_6241.jpg

DSC_6238.jpg

DSC_6237.jpg

DSC_6236.jpg

DSC_6228.jpg

blir bedre til sommern når jeg får justert camber og senken :) også blir det 225 dekk fremme i stede for 235

også vinter dekk igjen :/

DSC_6227.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående coilovers. Prøv å skru de ned igjen, og rengjør gjengene godt med stålbørste. Får du satt fjørene i klem, slik at de ikke øker friksjonen på justeringsmutteren, blir det lettere også.

Bare pass på at stålbørsten du bruker, er i rustfritt stål ( og ikke har vært borti svartstål) hvis du har rustfrie coilovers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående coilovers. Prøv å skru de ned igjen, og rengjør gjengene godt med stålbørste. Får du satt fjørene i klem, slik at de ikke øker friksjonen på justeringsmutteren, blir det lettere også.

Bare pass på at stålbørsten du bruker, er i rustfritt stål ( og ikke har vært borti svartstål) hvis du har rustfrie coilovers..

takk ,skal prøve det i dag. har KW og de har jo slike plastskruer som går sund for ett lett ord. men skal prøve å ta av klemmet fra gjærne og kjøpe en sikklig ståbørste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste ikke at det hadde noe å si, hvorfor det?

Samme som å gni karbon mot rustfritt det, det vil komme overfalte rust etterhvert.

Tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...