ellingz1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 nye sommerfelger er kommet i hus. noen som tørr å gjette størrelsen? [ Bilde ] Kanonfin E90 du har Hvilket fabrikat er felgene på bildet ? takk merke på felgene er varrenstoe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 som fryktet pga. dårlig foliering av meg klarte jeg å spraye av folien på ene felgen her om dagen, så tok av på den andre på samme side også. så har tatt ett bilde, skal jeg kjøre med folie eller uten på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Uten er min mening hvertfall, liker litt kontrast mellom bil og felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Det ser mer nøytralt ut uten, men jeg ville definitivt kjørt på med sølv felger med en så mørk bil som du har er det mer kledelig med lyse felger på vinterstid, mtp at det er så mørkt ute fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 var å skulle skru opp coiloversen i dag til vinterhøyde. men sliter som fan, de sitter som fy, og jeg har smurt, og vasket av gjengene men ikke f... noen som har noe tips? ( den ville skru seg litt opp, også satt det bom fast!) fikk samtidig prøvemontert de nye sommer felgene: blir bedre til sommern når jeg får justert camber og senken også blir det 225 dekk fremme i stede for 235 også vinter dekk igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 specs på sommerhjul og dekk? så utrolig bra ut! går uten noe valsing? Edit; fant størrelse på s.8 Blir frekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 specs på sommerhjul og dekk? så utrolig bra ut! går uten noe valsing? fremme: 19x9,5 235/35-19 bak 19x11 265/30-19 er ganske valset både forran og bak nå. hadde vel ikke gått uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 De passa meget bra må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Angående coilovers. Prøv å skru de ned igjen, og rengjør gjengene godt med stålbørste. Får du satt fjørene i klem, slik at de ikke øker friksjonen på justeringsmutteren, blir det lettere også. Bare pass på at stålbørsten du bruker, er i rustfritt stål ( og ikke har vært borti svartstål) hvis du har rustfrie coilovers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 strøken E90! liker stuket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Bare pass på at stålbørsten du bruker, er i rustfritt stål ( og ikke har vært borti svartstål) hvis du har rustfrie coilovers.. visste ikke at det hadde noe å si, hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Angående coilovers. Prøv å skru de ned igjen, og rengjør gjengene godt med stålbørste. Får du satt fjørene i klem, slik at de ikke øker friksjonen på justeringsmutteren, blir det lettere også.Bare pass på at stålbørsten du bruker, er i rustfritt stål ( og ikke har vært borti svartstål) hvis du har rustfrie coilovers.. takk ,skal prøve det i dag. har KW og de har jo slike plastskruer som går sund for ett lett ord. men skal prøve å ta av klemmet fra gjærne og kjøpe en sikklig ståbørste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 De passa meget bra må jeg si takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 strøken E90! liker stuket! hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Bare pass på at stålbørsten du bruker, er i rustfritt stål ( og ikke har vært borti svartstål) hvis du har rustfrie coilovers.. visste ikke at det hadde noe å si, hvorfor det? Samme som å gni karbon mot rustfritt det, det vil komme overfalte rust etterhvert. Tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå