ellingz1 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Nice, synes det er mye strekk når jeg kjører 225/40-18 på 8,5" jeg, blir jo massivt med 9,5" da Fete felger absolutt, blir spennende å se montert på bilen! ja gler meg til de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Der var nye felger kommet, blir lagt om på søndag Vurdere også csl bakluke, hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Synes den er drit fet den luka der! Ser du har fått like felger som meg! Bare mine er i 19". Koster jo fort litt å få lakka luka osv da, men gir jo et veldig hissig utseende på en ellers ganske kjedelig rompe på e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Synes den er drit fet den luka der! Ser du har fått like felger som meg! Bare mine er i 19". Koster jo fort litt å få lakka luka osv da, men gir jo et veldig hissig utseende på en ellers ganske kjedelig rompe på e90 Ja syns også det. Har en nær beslekt som er lakkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Kjør på med csl luka.. det ser bare sykt rått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Kjør på med csl luka.. det ser bare sykt rått ut +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 fikk på ny felgene i dag. veldig fornøyd, men tror jeg skal ha 5mm spacere foran slikt at det blir ET30. strekket er heller ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Åssen dekk er det? Å åssen dimensjoner ? Å kunne du tatt nær bilde av felg med dekk forran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Åssen dekk er det? Å åssen dimensjoner ? Å kunne du tatt nær bilde av felg med dekk forran og bak Nokian R 225/40-18 på 18x9,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 ser veldig bra ut ihvertfall. Men som sagt : hadde vært fint med nær bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 ser veldig bra ut ihvertfall. Men som sagt : hadde vært fint med nær bilder skal få tatt ett bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Konge vinterlook! Hvilke baklykter har du? er det de orginale blackline, eller reps fra schmiedmann el koed? Ser konge ut hvertfall. Men du må fikse litt på enderøra dine! ser ut som de henger og slenger litt. ikke vannrette heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Konge vinterlook! Hvilke baklykter har du? er det de orginale blackline, eller reps fra schmiedmann el koed? Ser konge ut hvertfall. Men du må fikse litt på enderøra dine! ser ut som de henger og slenger litt. ikke vannrette heller. takk, de er fra gs. kostet rundt 1500,- er depo. ja så det veldig godt nå at den må justeres, skal gjøres med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Har du solgt de gamle sommerfelgene? Hva skal du ha for de? Veldig pen bil forresten, hvordan er den og kjøre med, tar du lett nedi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå