NBCustom Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Takk, men har enda litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 da er vi klar for en ny stor update: -Lakkert panser - M3 Frontfanger - Lakkerte Nyrer - Lakkrens av hele bilen samt polering har kjøpt m3 sideskjørt også, men må ha nye klips så de kommer på i løp av uken Klar får vårshine: e92 til svigerbroren min Kaffe pause morsomt klistermerke shinny og klr til treff i helga neste update blir side skjørt og spacere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kul bil, men vet ikke hvor verdig den er S|W merket i frontruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Kul bil, men vet ikke hvor verdig den er S|W merket i frontruten blir bedre når spacere og de nye felgene kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Dette så ut som en bil med potensiale! tror fronten blir sykt grom med den leppa der! håper du gjør den like tøff rundt hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Takk! Har glemt å si at jeg har Sota alle vinduene, i morgen blir det mørk lyktefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Pen bil Hva slags potte har du? Et det bytta hele potta, eller satt på nye endestusser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Pen bil Hva slags potte har du? Et det bytta hele potta, eller satt på nye endestusser? Har kjøpt hartge enderør, som du bytter ut den bakerste potta med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 har sotet lyktene her om dagen, skal få tatt bedre bilde, men her er ett elending iphone bidle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Du som har denne ja! Så deg her om dagen i rundkjøringa på snippen. Ser rimelig tøff ut når den kommer i mot med de lysene du har på! Pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Ja det er min, begynner å bli en bil av dette nå Ganske rå din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Ikke værst, ikke værst Bra S|W miljøet blir litt bedre kjent her i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Ikke værst, ikke værst Bra S|W miljøet blir litt bedre kjent her i byen! takk takk, ganske fin din også får på spacere i morgen når jeg kommer meg ned til mo, så da blir det mere stance. ja har vært fan av S|W lenge, å bra folk får øyene opp for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå