Gå til innhold

LOWly e90 pre-lci Selges

Share

Anbefalte innlegg

da er jeg kommet tilbake fra mo i rana og årets sommertreff, nydelig helg, med mange flotte biler, godt vær og nydelige folk. jeg moda såklart litt på bilen i helga.

fikk spacera på fredag, så spaca ut 25mm bak og 15 foran. så det vil si et 14 bak, og et 21 foran.

måtte valse hjulbuene bak, og må nok gjøre det foran også. sliter med at den subber bak, så må se hva slags triks jeg gjør :)

har også montert en elight module, som tukler litt med lysa ;) her ser dere også lyktefilmen bedre

P1000384.jpg

P1000385.jpg

P1000386.jpg

P1000393.jpg

P1000394.jpg

P1000395.jpg

P1000396.jpg

P1000401.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

elight er en boks som du kobler til bilen med ett par ledninger, som gjør slikt at man kan kontrollere enkelte fuksjoner på lysene som ikke er standar, som welcome home lights, us blinkerse, DRL, også kan man programere egene sekvenser med lysene når man låser/låser opp bilen. er ganske kult i grunn, men vet ikke om det er verdt 1000 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elight er en boks som du kobler til bilen med ett par ledninger, som gjør slikt at man kan kontrollere enkelte fuksjoner på lysene som ikke er standar, som welcome home lights, us blinkerse, DRL, også kan man programere egene sekvenser med lysene når man låser/låser opp bilen. er ganske kult i grunn, men vet ikke om det er verdt 1000 kr :)

US blink er verdt en god del penger i seg selv, men det er vel det eneste som jeg ser behovet for da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

US blink er verdt en god del penger i seg selv, men det er vel det eneste som jeg ser behovet for da!

sant så sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...