ellingz1 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 da er jeg kommet tilbake fra mo i rana og årets sommertreff, nydelig helg, med mange flotte biler, godt vær og nydelige folk. jeg moda såklart litt på bilen i helga. fikk spacera på fredag, så spaca ut 25mm bak og 15 foran. så det vil si et 14 bak, og et 21 foran. måtte valse hjulbuene bak, og må nok gjøre det foran også. sliter med at den subber bak, så må se hva slags triks jeg gjør har også montert en elight module, som tukler litt med lysa her ser dere også lyktefilmen bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Beundra denne på treffet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Beundra denne på treffet ja takk takk, beundra din også, den e mega rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Hehe! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 flere bilder fra sommertreff i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 bare noen bilder som viser hvor brei ho blei over hekken beklager skitten bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Denne hadde jeg sansen for! Flott 3-serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Denne hadde jeg sansen for! Flott 3-serie! takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Ser bra ut Hva er eLight Module? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 elight er en boks som du kobler til bilen med ett par ledninger, som gjør slikt at man kan kontrollere enkelte fuksjoner på lysene som ikke er standar, som welcome home lights, us blinkerse, DRL, også kan man programere egene sekvenser med lysene når man låser/låser opp bilen. er ganske kult i grunn, men vet ikke om det er verdt 1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 elight er en boks som du kobler til bilen med ett par ledninger, som gjør slikt at man kan kontrollere enkelte fuksjoner på lysene som ikke er standar, som welcome home lights, us blinkerse, DRL, også kan man programere egene sekvenser med lysene når man låser/låser opp bilen. er ganske kult i grunn, men vet ikke om det er verdt 1000 kr US blink er verdt en god del penger i seg selv, men det er vel det eneste som jeg ser behovet for da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Grom 3er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Grom 3er takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 elight er en boks som du kobler til bilen med ett par ledninger, som gjør slikt at man kan kontrollere enkelte fuksjoner på lysene som ikke er standar, som welcome home lights, us blinkerse, DRL, også kan man programere egene sekvenser med lysene når man låser/låser opp bilen. er ganske kult i grunn, men vet ikke om det er verdt 1000 kr US blink er verdt en god del penger i seg selv, men det er vel det eneste som jeg ser behovet for da! sant så sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 vurderer BBS super RS felger i 18" eller 19", hva tror dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå