bohan Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 vist stolene er i forskjellig farge er det ikke aktuelt, hvilket ratt? stereo er jeg ikke intresert i. Her har du bilde. Sparco ratt også, og har jeg sparco matter... frontlykter ? Har et sett orginale, angeleyes, og sett gulelykter(gult glass).
e30power10 Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 hvor komplett selger du? med girkasse? ledningsnett? er det bare det du har skrevet som er gjort? orginal hjerne osv? hvis du fortsatt har den til salgs om to uker så kjøper jeg den..
Dhamree Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Jeg har girkasse, elnett org hjerne osv osv...hjernen er turbochip i.
e30power10 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Jeg har girkasse, elnett org hjerne osv osv...hjernen er turbochip i. Står den komplett motoren eller er den skrudd fra hverandre?
Dhamree Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Jeg har girkasse, elnett org hjerne osv osv...hjernen er turbochip i. Står den komplett motoren eller er den skrudd fra hverandre? Motoren står komplett ja , elnett og girkasse er ikke på, motoren står i bukk akkurat nå..Girkassen bruker jeg på nye motoren min siden det er getrag 260, har 3 stk getrag 240 liggende du kan få med visst du trenger.. Visst motoren ikke blir solgt med tida kommer jeg til å kjøpe copper ring pakning og ny topp og kjøpe meg en bil til å ha den i
Dhamree Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Har fått bud på 7500,- er bare å gi bud, motoren MÅ ikke selges
Simon S Arvesen Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Gamle motoren min dette, absolutt vært mer en 7500 Motoren er 91 modell og har en km på ca 65000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå