Simennzz Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 m-sport fjørene er vell 20mm. så er skålene 10mm? og blir bare lav foran da. bør vell bytte dempere uansett. http://www.partsandretards.no/senkesett ... keskaler_5 10-20mm skal ha litt lavere forran, må ha stukket Målte det til ca 10 mm på min, var langt ifra 20mm hvertfall. Men det er en liten forskjell som utgjør en del syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 m-sport fjørene er vell 20mm. så er skålene 10mm? og blir bare lav foran da. bør vell bytte dempere uansett. http://www.partsandretards.no/senkesett ... keskaler_5 10-20mm skal ha litt lavere forran, må ha stukket Målte det til ca 10 mm på min, var langt ifra 20mm hvertfall. Men det er en liten forskjell som utgjør en del syns jeg fulgte bare det som var oppgitt, litt merkelig at en solid konstruksjon kan ha så stort "gap" når eg tenker på det! 10mm då, uansett lavere e lavere m sport understell du og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Ja syns det var litt rart selv, men etter å lese litt rundt pleier slike ting ligge på rundt 10-15mm, kan hende det varierer fra bil til bil, kan jo hende du får mer på e90. Men for all del, det er verdt det! Jeg har full msport ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ja syns det var litt rart selv, men etter å lese litt rundt pleier slike ting ligge på rundt 10-15mm, kan hende det varierer fra bil til bil, kan jo hende du får mer på e90. Men for all del, det er verdt det! Jeg har full msport ja må være noe sånt, for kan jo ikke være hele 10 mm i avik på forskjellige skåler fra samme produsent, då begynner man å lure på kvaliteten vist du skjønner. har ikke lyst å poste et lite bilde fra siden med senke skåler? eller sende på pm, alt ettersom du vill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Ja syns det var litt rart selv, men etter å lese litt rundt pleier slike ting ligge på rundt 10-15mm, kan hende det varierer fra bil til bil, kan jo hende du får mer på e90. Men for all del, det er verdt det! Jeg har full msport ja må være noe sånt, for kan jo ikke være hele 10 mm i avik på forskjellige skåler fra samme produsent, då begynner man å lure på kvaliteten vist du skjønner. har ikke lyst å poste et lite bilde fra siden med senke skåler? eller sende på pm, alt ettersom du vill Du må nesten bare sjekke på side 3 i tråden min, er det eneste jeg har for tiden (ligger i underskrift) Glemte selfølgelig og ta før og etter bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Ja syns det var litt rart selv, men etter å lese litt rundt pleier slike ting ligge på rundt 10-15mm, kan hende det varierer fra bil til bil, kan jo hende du får mer på e90. Men for all del, det er verdt det! Jeg har full msport ja må være noe sånt, for kan jo ikke være hele 10 mm i avik på forskjellige skåler fra samme produsent, då begynner man å lure på kvaliteten vist du skjønner. har ikke lyst å poste et lite bilde fra siden med senke skåler? eller sende på pm, alt ettersom du vill Du må nesten bare sjekke på side 3 i tråden min, er det eneste jeg har for tiden (ligger i underskrift) Glemte selfølgelig og ta før og etter bilde.. se der ja var ikke gale det! spacere så blir det bra 18 tommere du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 heisann bimmers folk, trenger dåkkars hjelp litt no, min onkel sin bmw e91 2006 modell 318d skilt nummer begynner på DL mener eg. har blitt stjålet natt til 7.8.2012 sammen med en kliss ny bmw og 2 andre ble forsøkt stjålet i nabolag med blokker i sandviken i bergen. bilen er svart og er ikke blitt gjort noe med, mener 318 bakpå e fjernet. har ikke sett andre bmw'er med dl skilt så vist noen hadde sett noe hadde det vært flott å gi en lyd/tips. ble jo også stjålet 4 felger på mb auto samme natt. sånn på min front, vist alt går etter planen så blir det montert m sport helgen 17-19 august! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 hoho, i dag har eg fått stelt litt med bilen tok av felger bak og vasket skikkelig, samt monterte spacere. også har resten av bilen fått seg en vask som den sååårt trengte! slenger med noen bilder av spacingen selvom det e jævla vanskelig å få med når bilen e så høy. må se kor mye mer eg kan space når eg får på senken før spacing etter spacing helhetsbilde den skriker etter senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 siifra dersom du trenger blackline lykter:) har splitter nye orginale liggende bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 hei hei folket, vært lite oppdatering i det siste, og egentlig lite skjedd, bare veldig travel hverdag. siste som er gjort er vell kjapp fiks på eksos som skal fikset mer grundig etterhvert når penger kommer, fått lakkert 2 vinter felger svarte før eg gikk tom for lakk og de får ikke inn igjen lakken eg brukte -.- så er ikke vanskelig å kjenne meg igjen no felger bak svarte, og de forran sølv/grå ellers har eg fått sotete blinklys, chrome eksos hale. som eg kommer på i farten, fikk også bmw preformance flipp til bakluken, men den var det ikke så god passform på så må finne på noe lurt til høsten igjen også har eg vært en tur til over fjellet ned til telemark nok engang kanon god å kjøre! så fram til no blir det ikke gjort noe annet en å bruke den og ta service og en liten ryggeskade som må fikses. irnoisk nok etter eg fikk ryggekamera . har ikke penger til noe annet desverre -.- slenger med et bilde fra i går med vinter felgene på og snøspruten som har stått bak meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 då har bmw'n havnet utenfor verkstedet igjen. denne gang for understell kontroll og batteri registering, den har og fått en litt kraftig vinter forkjølelse, så den kjører seg selv i sikkerhets modus -.- har lest av feilkoder så venter bare på å få den tilbake så eg kan begynne å feilsøke litt mer. det var denne gangs update, tiden framover blir nok til slite deler -.- har lyst å selge og kjøpe meg en e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Jeg hadde ikke tvilt når det gjelder salg og bytte til e60 , syntes ikke e90 med de setene du har er noe komfortabelt . Kjøper du e60 så får man jo kjempe kjørecomfort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Nå har det vært en stund siden sist! mistet tilgang til gamle bruker, så måtte lage ny:)men nå er bilen solgt, og kjøpt med bmw e60 525d manuell for en uke siden! veldig fornøyd, mye utstyr og mye bedre komfort enn e90'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå