EspenÅ Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 var på skattejakt etter "billig" bensin når eg kom over er brukbart sted å ta bilde med kvelds solen i bakgrunden etter en bedre dag i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 då har den vært igjennom eu kontroll, som ikke gikk bra -.- var feil montert pære i nærlys + justering og feil justering i fjernlys. samt begynnelse til slitte klosser forran (advarsel) og litt slakk i tannstag. ellers gikk den fint igjennom. meen må jo inn igjne pga lysene e 2'er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Då e bilen EU godkjent, 255kr på snap drive for å stille Lysene, super service og kjapt. stakk bare innom så ringte de en halvtime seinere om at den var ferdig *tommel opp* så har den fått seg en vask innvendig og utvendig, sett bortifra at batteriet ble tømt vært en strålende dag med bimmeren som har slikket solstrålene i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 då har jeg vært en tur i garasjen og skrudd litt, fikk både positiv og negativ overaskelse kommer oppdatering /bilder i natt/ morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 i går natt skjedde det som liksom ikke skulle skje med så ny bil , kompis kjørte, og dradde ut 1 gir så når han skulle gire ville ann ikke i gir. så no er clutchen helt rar, er slark i pedalen på toppen. og den tar heelt inne. ligger du foten såvidt på pedalen når du kjører kjenner du det vibrerer i clutch pedalen. noen som har peiling på ka det kan være? tenker utløserlageret kan skape vibrasjoner i pedalen? eller svinghjulet. er som om den plutselig bestemte seg for å stille seg selv å ta helt inne, clutchen funker fint, bare vibrasjoner og tar heelt inne gode nyheten e at har skiftet høytalere forran i døren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 svinghjulet er jo kjent svakhet på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 svinghjulet er jo kjent svakhet på disse? ja, lest meg fram til det, er dobbel masse svinghjul i de, og de er en svakhet. men ser ut som flest diesel biler som har det problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Veldig pen e90 kan du dele med meg hvilken plasti dip du brukte? Fargen ble veldig riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Veldig pen e90 kan du dele med meg hvilken plasti dip du brukte? Fargen ble veldig riktig takk for det e bare en type svart plastidip har. hvertfall i den butikken jeg var i. finn din forhandler her http://www.plastidip.no/geo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 har pøvd ut bilen litt me no, og det er sånn jo høyere turtall eg drar giet på, jo vanskeligere e det å komme i gir. noen som har noen idee? tenker å kjøe opp til bmw i morgen å høre om de har hatt noe lignende inne før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Oppdatering. var oppe hos bmw i dag, fikk en mekaniker til å prøve den, (polakk) han ruste ann til 4k holdt ann der tok clutchen sakte inn og ut (les: i fri) så holdt han ann litt inne, før han tok en liten tur. og fortalte meg at hele clutchen måtte byttes, svinghjul og hele pakken. gikk inn igjen var netopp en som hadde hatt komplett clutch bytte, og det kom på 13k. då gikk jeg fort ut igjen hehe men så når eg kom ut skulle sitte bilen i revers så tok ikke clutchen der han har gjort i siste dagene så tenkte no e hele driten røket. men neida no tar ann akuratt sånn som før, vibrasjoner og alt e vekke, fast og fin over alt ! overasket som faen kjørte eg ned til snap drive, fikk pris antyning på 19k der! 19 forbanna høvdinger. forsvant ennda fortere derifra. så hun(bilen) ville vell ikke bli reparet av en polakk så hun fant ut best å fikse seg selv (no offence mot polakker) så banker i bordet og sier litt lavt, holder den ut mnd blir det senke sett i bestilling, ferie penger kom i dag så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Godt å høre da at problemene fikser seg , kommer til å bli nice med senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Godt å høre da at problemene fikser seg , kommer til å bli nice med senkesett ja! bare håpe det holder seg sånn og ! godt å høre ser fram til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 sitter her no og vurder kraftig å bestille en dynavin enhet. noen som noe inspill på det ? veet senk burde kommet først. men trenger gps og ryggekamera så eg ser noke der bak savner det stort + muligheten til å koble opp forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 på vei hjem fra sotra etter å ha skrevet kontrakt med FMC så røk clutchen min helt i dag, den bare slurer som faen, alt over 2k blir gjort om til turtall uten noe særlig med fart. perfekt etter eg akuratt har kjøpt med ny hovedenhet til bilen og -.- så no ryker vell alle ferie pengene og bilen er parkert i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå