EspenÅ Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Ikke verst! Blir bra Har lav lønn jeg også, og et år igjen på skole. Så blir litt og litt. HeheDet er denne jeg har bestilt: [ Bilde ] http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&id=&pk=466 tror eg og ja var sånn eg tenkte på ! ringte verksedet igjen i dag, og framdeles ikke start, var 2 stykker på den i hele dag, og tonen hannes hadde forandret seg fra vanlig til suuuuuuuuper hyggelig og sånt haha skulle ringe igjen i lunch tider i morgen sa han, sååå krysse alle fingre og tær for den e ferdig dåå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 har vell tatt motorbytte då om de har vært 2 stk på den en hel dag, haha håper det ordner seg snart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 har vell tatt motorbytte då om de har vært 2 stk på den en hel dag, hahahåper det ordner seg snart da hadde ikke hatt noe imot det vist de gikk opp et par størrelser har vell kræsjet hun så no jobber de for harde livet med å rette den opp. det gjør eg og, krysser alt av fingre og tær for at den våkner fra dvalen i morgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 får vell oppdatere her vist det e ønskelig, fikk tlf av verkstedet i 11 tiden om at de trengte en tauekrok. for de skulle prøve å starte den på gir. skaffe meg en sånn, tok bussen ut og leverte. bilen stod då på lading. alt av deksler i motorom var vekk. eg ringte opp igjen i 3 tiden, etter de sa de skulle ringe når de skulle forsøke. då hadde de prøvd, men ingen start og de fikk opp feilkode. en kode de ikke viste ka var. så no sitter eg her, med en 2006 modell mercedes a klasse, 170 diesel automat, tidenes styggeste bil, og tidenes dårligste kjøre egenskaper! helt syykt kor myk ann e. e alt for høy bil. så tror vist de ikke finner ut noe i morgen skal de opp på bmw jeger med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 får oppdatere i dag og då, tilfelle noen bryr seg? ringte for å mase i dag og, då hadde de funnet ut feilkoden var på styreenheten (ecu'n) og den måtte resettes. dette e det bare bmw som har verktøy til, så no venter vi på bmw skal få tid til å fikse det. håper så jævlig de får tid i morgen mercedesen begynner å bli slitt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hvordan i alle dager kan de bruke så lang tid på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 balla virkelig på seg det her clutchbyttet, nå skjønner jeg hvorfor det er best å skru selv hehe. mikael-b : må jo ha de daglige kaffepausene sine og da tar ting tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Hvordan i alle dager kan de bruke så lang tid på det? er ikke godt å si, trolig fordi de ikke fikk opp feilkoden ved å kinne motoren. bayerks-mach-werk: ja ballet seg skikkelig på og! eneste positive e at eg vet samtlige sensorer er i god stand hadde byttet clutchen selv vist eg hadde hatt mer kunnskap med drivverket og bedre tilgang til verktøy/bukk men får bare krysse fingrene no mercen som sakt lever ikke et godt liv med meg som sjåfør må være tidenes dårligste bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Bilen står nå hos bmw for resetting av programmvare / ligge inn på nytt igjen. får håpe det gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 noen som vill høre siste nytt? kan si så mye at lenge til eg får bilen igjen, helt bak mål det verkstedet driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Hmmm... Har fulgt med på denne tråden daglig nå så ja det har jeg jo lyst til . Føler med deg er noe skikkelig dritt når babe'n(bilen) ikke har det bra. Har ikke babe'n det bra har ikke jeg det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Hmmm... Har fulgt med på denne tråden daglig nå så ja det har jeg jo lyst til . Føler med deg er noe skikkelig dritt når babe'n(bilen) ikke har det bra. Har ikke babe'n det bra har ikke jeg det bra. hehe, bra noen følger med no går det skikkelig dritt med babe'n. bmw har lagt inn ny programm vare, men var oppe etter skolen og reagerte på den stod ute. så tenkte eg kunne vente på tlf tilfelle de bare skulle frakte den ned igjen på verkstedet som skiftet clutch. fikk tlf, og er forsatt ikke noe start i den, grunnet en ting, register kjedet har hoppet! i mine tanker har det trolig skjedd når de prøvde å starte på gir. men tingen e at bmw hadde ikke spesial verktøyet for å time veiven og kam akslingene riktig. så det måtte bestilles, og de viste ikke når de fikk den frykter stoort at de har bøyd/skadet noen ventiler og i dette forsøket på å få start.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 virker som ett useriøst sted , at dem er treige ja og en del feil skjer, men det får da være grenser imponerer meg visst de har klart å få motorn din havarert ved det clutchbytte dems. du får sjekke etter skader å kreve ny motor/topp visst det er noen feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 virker som ett useriøst sted , at dem er treige ja og en del feil skjer, men det får da være grenser imponerer meg visst de har klart å få motorn din havarert ved det clutchbytte dems. du får sjekke etter skader å kreve ny motor/topp visst det er noen feil. useriøst ja, greit ting kan dukke opp, men her har det bare ballet på seg. fikk høre i dag og at kompis hadde hatt bilen der, også hadde de bare flikket over et godt stykke riper på bakfanger som de hadde lagd... skal har papir på at vist det skjer noe haveri i nermeste framtid så står de ansvarlig for det. + vill se personlig standen på ventilene. sjangsen e vell greit stort ettersom hvor mye kjedet har hoppet av ventilene/stempelene har tatt skade av det. og då skal de værsegod få lov til å erstatte det. gjelder å være litt hard her, det eneste synde e at siden eg e såppas ung(18) at eg ikke blir tatt på alvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Blir skremt av dette her jeg. Kjøpe bil av nyere dato, så er det mer feil enn en stakars e36 til 15.000.... Håper ting ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå